Tripalon Laren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:31

Ik ook!! Met mijn pony bij de paarden! Er doet namelijk verder niemand mee bij de pony's dus ga ik gezellig bij de paarden mee.
Ik rij B en B. Ik heb er alweer veel zin in! Ik rij nu wel voor het eerst in mijn eentje.... (denk ik).


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:32

Bodyprotector is inderdaad niet verplicht. Tenminste, de vorige jaren niet. Ik heb er in ieder geval geen! Dan moet ik maar niet vallen he.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:33

Vorig jaar was er geloof ik geen ringsteken. Het jaar daarvoor wel, maar daar reed ik bij de pony's.
Ik hoop dat er dit jaar geen ringsteken is, want toen ik dat 2 jaar geleden moest doen, ging m'n pony er vandoor... hehe. Ze schrok van die stok die ik in mijn handen gedrukt kreeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 14:05

Ik moet in ring 3 (bij de paarden)
om 11.18 dressuur
en om 13.22 tripalon.
Ik heb er echt wel zin in!!

Parcours verkennen heb ik nooit gedaan, is een beetje lastig over 10 km. Maar het is allemaal wel heel duidelijk aangegeven, dus je zult vast niet verdwalen. Je weet van te voren dus niet precies wat je te wachten staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 12:17

Ik ben dit jaar 18 geworden, ik mag dus nog wel bij de pony's. Maar van onze vereniging doet er niemand mee bij de pony's, dus ga ik gezellig mee doen bij de paarden! Anders moet ik helemaal alleen, en daar heb ik geen zin in!
Enne, voor de herkenning: ik heb een schimmel, enne een blauw rijjasje en een witte broek aan! En rubber rijlaarzen die heel verrot zitten! Lekker duidelijk he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:10

Bij mij ging het ook erg goed, ik schrijf straks wel een verslagje heb nu nog geen zin....


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers