Eventing startlijsten en LIVE uitslagen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 16:10

LadyLuna schreef:
Maar ik vraag me nogmaals af waarom ze helemaal geen eventingruiters naar Athene hebben gestuurd?
Bedoel Alice Naber-Lozeman (ofzo iets) is toch harstikke goed en kansmaakster? Of zie ik het verkeerd Verward


Het feit dat je 'beste van Nederland' of de enige in het A-kader bent, wil nog niet automatisch zeggen dat je dan ook naar de OS mag. Want daarvoor moet je dan weer bepaalde kwalificaties hebben behaald. Zie dit topic voor meer info: [WD] OS Alice Naber-Lozeman niet naar Athene

Annemiek Wieken en Chantal Megchelenbrink zijn wel erg goede Nederlandse eventing-amazones, maar ze zitten momenteel niet in een nationaal kader - zie http://www.knhs.nl/topsport/categorie.asp?did=67

Verder vertelde mijn zusje mij vanmorgen dat de BBC idd de eventing gaat uitzenden, heb alleen niet onthouden wanneer precies. Zal dan dinsdag wel zijn, als vandaag en morgen de dressuur wordt verreden. Dat schema hierboven van BBC1 is toch geen uitzendschema, maar alleen het dagprogramma van de wedstrijd?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:50

Reactie van mijn vriendje: 'Hmm, moet ik dan naar knollen kijken?' Clown

Tja, je MOET niks hoor... Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:13

Dat waren wel 6 hele minuten eventing! *LOL*

De highlights van de dressuur stelden weinig voor, maar het Britse team werd wel leuk in beeld gebracht.

Uiteraard veel Britten, Ozzies en Kiwi's bovenaan tot nu toe. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:28

Ik denk dat de cross dinsdag wel meer aandacht zal krijgen.

En ik denk dat er nog wel meer (vrij onbekende) sporten zijn die moeten knokken voor wat zendtijd.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:38

Nou Nomy_Baby... een beetje overdreven hoor, die kotssmiley. Scheve mond

De redactieleden van zo'n sportprogramma doen ook hun best om zoveel mogelijk hoogtepunten in beeld te brengen. De ene keer is dat in het voordeel van de ene sport, de andere keer in het voordeel van de andere sport. Dat heb je nou eenmaal bij zo'n groot en gevarieerd evenement als de Olympische Spelen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:50


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:05

Het valt mij op dat het bijna allemaal van die typisch gebouwde bloedpaardjes zijn. Je ziet meteen dat het eventers zijn. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 08:53

Yup, dat is de 'moeilijkheid' van eventing... Na de dressuur kun je er alleen nog maar voor zorgen dat je er zo weinig mogelijk strafpunten meer bij krijgt. Extra punten verdienen gaat niet meer. Meer dan vandaag een schone lei houden bij het springen zit er niet in, en hopen dat je tegenstanders wel die strafpunten oplopen zodat jij stijgt in het klassement. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 09:13


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers