Boscross in Lisse; keukenhofbos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:02

Ik rijd niet meer in Lisse

Ik heb daar nog nooit anders dan problemen gehad Bloos! (en dat ligt echt niet aan mij, rijd redelijk veel SGW's en heb verder nog nooit ergens problemen gehad )

Vorig jaar heb ik de oefencross gereden(weet nu ook zeker dat ik Nouvel gezien heb Clown ) en indoor LIsse. Indoor SGW vind ik wel superleuk en redelijk georganiseerd, outdoor crossen doe ik daar niet meer...

Ik vind het terrein trouwens voor een officiele cross verre van ideaal...Een beetje bochtenwerk is OK, maar in Lisse zijn de bochten bijna niet haalbaar met een paard Misschien dat ik de oefencross rijd als ik dat weekend niets heb, dan kan ik op mijn dooie akkertje rondsturen Knipoog Officieel starten doe ik zeker niet meer daar! Of ze moeten minimaal voor goede hindernisjury's zorgen! Dat is bij ons gewoon nog nooit goed gegaan daar Verdrietig Mijn zusje is zelfs een keer gediskwalificeerd in verband met hulp van derden na een val Verward Je zou toch denken dat je dat zelf ook gemerkt zou hebben...Clown

Als het goed is is de cross trouwens wel weer officieel dit jaar Vorig jaar waren er wat problemen met het tijdig klaar hebben van het parcours, daarom was er alleen oefencross.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:33

Hangt er nog een beetje van af nandoman...

Ik vind lisse niet echt ideaal om te rijden en heb ik september Gorssel al en in oktober Vasse en Nijeberkoop
Vind één keer in de twee weken een SGW eigenlijk wel genoeg Clown Maar ik kijk wel even, als het voelt alsof hij nog een trainingsritje nodig heeft dan ben ik er

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:59

De oefencross is een centimeter of 60 schat ik KingMarco

Opgeven kan vast al Katinkaaa, ik heb mijn coupons voor september iig al weken geleden de deur uitgedaan Clown (anders blijf ik op wachtlijsten terecht komen Bloos! )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:09

Otje vond het ook erg raar allemaal. Had ook een stop op 1(wat doet dat ding hier! Verward ) en daarna ging het super, maar soms wel uit stilstand erover Knipoog Vooral die hindernis met die afrikaantjes vond hij superraar *LOL*

Maar we zijn nu een paar crosstrainingen verder en in Ede maken we ons B-debuut Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:23

Alles staat volgens mij wel op www.sgw-eventing.nl katinkaaa

Ik vind die waterpartij in Lisse altijd erg lastig...Ik kreeg Otje er echt niet door (en van ONtario ben ik een keer gevallen en dat was daar op de helling voor het water Schijnheilig )
Het is vooral lastig omdat je ineens op een open plek komt met veel water en beneden een plas water(met als je pech hebt een lopende slang erin Knipoog )...Paarden die ik mee heb gehad naar Lisse waren alledrie nog redelijk onervaren en dit was typisch een geval van to-much Clown

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 08:23

Ik ga dit jaar definitief niet
Ik wilde misschien één van de jonge dieren meenemen voor de ervaring, maar ik zit dat weekend in Lanaken op het WK

Volgend jaar misschien maar weer Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:32

Vorig jaar ging de terreinrit wel langs het water idd Ben wel benieuwd hoe de route nu dan ligt Verward
Maar ik kan het zelf niet bekijken, zit het weekend lekker in Lanaken Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers