Gisteren de hele dag hindernisjury geweest in Nijeberkoop, was erg koud maar ook erg leuk
Zometeen weer naar Nijeberkoop, maar dan om de training te rijden
Erg veel zin in!!Zal vanavond alles even bijlezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zometeen weer naar Nijeberkoop, maar dan om de training te rijden
Erg veel zin in!!
.

(m.a.w. voor 't eerst alleen op pad en ook nog een plek waar ik nog nooit eerder was geweest) Terugweg via Leeuwarden en H'veen gegaan, kijken of het ook sneller was. Maakt eigenlijk niets uit, maar zal je net niet zien dat ik daar bij Akkrum een stuk over de vluchtstrook moest vanwege asvaltwerkzaamheden ... en vlak voor Joure nog een keertje vanwege een ongeluk
Ben B+2
) ... en het B parcoursje ging op zich hartstikke goed, vooral het 1e deel. Mooie wappers, alleen ging ik halverwege het parcours zitten klöten en kwamen de oxers niet meer goed uit. Maar we waren foutloos
binnen de tijd zelfs
... zo zitten we weer in de stijgende lijn!
Was op het fietspad langs de grote weg gaan stappen, toen soort van rondweg van franeker voor fietsers gevonden .. en later nog een bosje. Met jaja ... boomstammetjes
Dus die hebben we ff uitgetest, heeeeeeeel eng als je net springpaard bent geweest over mooi kleurrijke hindernissen

. Nouja kon der niet lang mee zitten, blijkbaar vond zij dat ik dat verdiend had
. Heb ik die 2 dagen toch niet voor niets gereden
haha wel grappig start daar nooit en nu gelijk zo
Lekker hoor, zo'n ritje!!
.. Hopelijk houdt ze niks over aan de vallen en zijn jullie bekomen van de schrik!
, maar dressuur blijft een jurysport en je zult nog wel meer wedstrijden meemaken met in jouw ogen rare meningen of gedachtegangen of terrein waar je niet kan losrijden. Ik kan alleen maar zeggen; probeer je zoveel mogelijk flexibel op te stellen en je zoveel mogelijk aan te passen aan de situatie. Je moet het voor jezelf en je paard beter maken en niet anderen of de situatie (slecht te rijden bak bijv.) de schuld geven. Probeer van elke situatie te leren en er het beste uit te halen, hier krijg je alleen maar meer ervaring van.
.
niet netjes van me.
Ach ja is ook wel weer lachwekkend! (maakt niet uit hoor dat je vergeten was om te vragen hoe het met Jipje was gegaan, er zijn ergere dingen!)
waardoor jij in een grote zomp moest lopen. haha. En met de bruine schoenen en zwarte chaps en geleende cap 

MelanieB schreef:Hier een verslagje van mij in SGW Barchem
Vanochtend lekker opweg naar onze 2e officiele cross!
's ochtends eerst de dressuur.
Inrijden ging heerlijk, maar eenmaal in de ring werd ze ineens heel sterk en de ontspanning was ver te vinden
Jammer, maar toch nog 176 punten
Wel bedroevend voor iemand die bijna L2 is
Ach, het is en blijft gewoon onze minst sterke kant.
Toen het springen, ze sprong wel lekker, lekker tempo, helaas een balkje in de dubbel.
Afstand voor ons staat gewoon niet lekker, of 1 galoppas en strekken (of verruimen maar bon luisterde even niet echt)
Of 2 hele krappe, in dit geval 2 krappe...
Wat resulteerde in 1 balkje, maar voor de rest was ik super blij!
Toen de cross in, vond het best een pittige cross.![]()
Maar Bonny had er weer zin in en ging vlot van start!
Nergens alternatief genomen, alles zonder twijfel gesprongen.
Wat heeft geresulteerd in een... jawel, een foutloze cross
Had een tijd van 5.20optimale tijd was 5.01.
En wat bleek...
3e
De 1e had ook 5.20 en 2e had 5.36
Had alles precies hetzelfde als nummer 1, behalve ik 4 strfpunten in springparcour.
En ik had iets hoger stijlpunten.
Als ik dat balkje niet had gehad was ik dus 1e geweest.
Maar ik was sowiezo al super trots op bonny dat we weer foutloos de cross uit kwamen!
Gelukkig heeft je paardje niets ernstigs.

Vooral omdat je geen idee hebt waarom ze precies zo doet..
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je wp en prijs!