Maarre simmie, zou jij het leuk vinden om een keer naar lelystad te gaan??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovelucky schreef:Maarre simmie, zou jij het leuk vinden om een keer naar lelystad te gaan??
Simmie schreef:lovelucky schreef:Maarre simmie, zou jij het leuk vinden om een keer naar lelystad te gaan??
Jawel, maar dit jaar niet meer (tenminste, niet met mijn eigen paard). Het seizoen is nu klaar en ze krijgt wat crosswerk betreft rust.![]()
Volgend jaar februari pak ik dat pas weer op.
pol013 schreef:Van die grote zwarte tonnen/kuipen gebruik ik vaak. Drie op een rij zetten en je hebt een hindernis. Ik heb hier ook nog pillonen en die zet ik dan op zijn kop in de spleten.
lovelucky schreef:Verder wou ik nog vragen of het erg is dat er een stukje van de onderkant van mijn bodyprotector af is gehaald (aan de achterkant) hij kwam namelijk tegen het zadel aan aan de achterkant.....???
lovelucky schreef:Zal ik zeker doen. Ik ga van de winter lekker met Britt aan het werk (en aan de wedstrijden) en dan hoop ik volgend jaar zomer klaar te zijn voor een oefencross!
Heb nu al zin om een keer met je mee te gaan!
Ik ga trouwens ook een keer mee met Amber_ en haar fjord!