Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
!) 
Wout Jan vd Schans, Piet Raaimakers, Henk Nooren, Dion van Groessen, Erik vd Vleuten of Rob Jansen, Gert Boonzaaijer (verder weet ik eigenlijk niet hoe andere bekende ruiters/instructeurs lesgeven) Lielle schreef:MM, zie je wel dat je een springmuts bent
Springmuts-wannabee
neehoor hihi

(onee dat geldt voor mij zeker niet...
)
De parcoursbouwer is denk ik lastiger. Biertabje schreef:ik rijd wel gewoon met RK meeneehoor hihi
Lielle schreef:De parcoursbouwer is denk ik lastiger.

). Albert Voorn of Eric van de Vleuten lijkt me ook erg leuk en een van de broertjes Schröder wil ik ook best nog wel een beetje geld voor neerleggen. Maar Jeroen staat wel met stip op 1, die kan imo altijd enorm goed overbrengen wat hij wil zeggen.
denk niet dat die veel tijd heeft
gomir schreef:RK: je hebt Rob jansen de crossinstructeur(simpel gezegd) en je hebt een (inter)nationale parcoursbouwer Rob Jansen.
En die laatste is nogal druk bezet

)

Lielle schreef:Naam, datum, locatie etc allemaal nog niet bekend, gewoon eens inventariseren. Graag dus reactie met:
- maximum kosten: hangt af van de opzet van de clinic.
- maximum reisafstand: max 2uur.ligt aan de opzet van de clinic en wie het gaat geven!
- niveau:ligt aan het niveau van de ruiters(voor mij B-L)
- aantal paarden: 2 a 3
- suggesties voor instructeur: Marcus Ehning of Meredith Micheals Beerbaum(Duits is een dan wel een PRE)
Jos Lansink lijkt me ook wel wat!

(zou wel gaaf zijn
)