Erg leuke foto's, Ukkie. Wel handig dat jij blij kijkt in concentratie. Ik schijn dan juist erg boos te kijken en dat werkt nog wel eens in mijn nadeel.
Hmz, lastig uit te leggen. Ik bekijk altijd de HTML code die erachter zit. Dan zie ik daar staan in welke map hij de foto's heeft zitten. Dan pas ik de URL aan en kan krijg ik alleen de foto die ik zo kan copieren.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=EFORCS86Deze ging nog wel lekker... Echt na het zien van deze foto's vind ik ook dat ik het niet verdiende de cross in te mogen
He bah. Vallen is nooit leuk, maar al helemaal niet als het gevolg is dat je dan vervolgens je cross niet mag rijden. Zo te zien kwam je wel aardig op je pootjes terecht?
Haha neehoor dat niet, ja mn ego had wel een flinke deuk.. Jammer dat me tot nu toe nog geen herkansing gegund word.. Hopelijk kan ik het bij Vlietlanden goedmaken, ik moet dan ook maar meteen L
Hoe is de kwaliteit van de dvd Marieke? Staat (bijna) je hele cross er op? Ben ik benieuwd naar, want de dvd die wij van de oefencross van Westerbork hebben besteld is prut!
Ja praktisch alle hindernissen staan erop, alleen helmaal achteraan die opsprong niet. Kwaliteit is prima vind ik. Oja en die dikke oxer niet, dat is wel jammer.