Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus zo ben ik ook geïndigd. Helaas wisten we de uitslag al rond 4 uur en was de prijsuitreiking pas om half 7
De eerste prijs was trouwens een poetskist, en Bitwise heeft zelfs een paar hele mooie babyblauwe bandages in ontvangst mogen nemen (onder luid gejuich van Scum
). Maar de rest mogen ze zelf vertellen. Marieke is geloof ik toch maar vertrokken voór de uitslag van t B bekend was, want dat hadden ze weer uitgesteld.... Dat was eigenlijk t enige mindere vandaag.
Cross voor t L zag er heel leuk uit
Heb zelf trouwens ook lekker n paar andere sprongen meegepikt (in België mag dat wel nog
), zoals t boompje na de afsprong bij 3, de 'B bocht' helemaal op t laatst van t B en de finish hindernis van t L
Ungaro heeft t echt weer heel netjes gedaan vandaag
Echt goed!!
En voor degene die morgen rijden: Veel succes!
!! 
Scum schreef:Voor degenen die morgen moeten nog wat tips:
*ga niet met je trailer naast het zandpad geparkeerd staan
*blijf in de buurt van het starthok. Ze roepen zomaar je naam om en beginnen dan te tellen 54321 als jij aan de andere kant van het terrein bent
Vooral dat laatste is wel errug grappig!
Citaat:Voor degenen die morgen moeten nog wat tips:
*ga niet met je trailer naast het zandpad geparkeerd staan
*blijf in de buurt van het starthok. Ze roepen zomaar je naam om en beginnen dan te tellen 54321 als jij aan de andere kant van het terrein bent
Dat laatste is gebeurd bij de 2 ruiters voor mij, nr 123 is in een flinke galop door het starthok gereden. Ik dacht altijd dat een "vliegende start" niet toegestaan was. Heb ook enkele Belgen boos gemaakt toen ik iets te enthousiast het zandpad afreed op weg naar Lielle die ik klaar zag staan voor de cross. Duurde even voor de stofwolk weer was gaan liggen
Blijkbaar was ik een van de weinigen die wel de hoeken uitreed want ik bleek gedeeld 2e te staan samen met Merel Blom.
volgende keer wacht ik ook niet meer op de uitslag denk ik... in onze ring kreeg de 6e prijs een zakje met invlechtelastiekjes
ik denk dat als je daar bijna 2 uur op moet wachten je toch ook wel baalt
Marieke: wij hebben geen uitslagen meer gezien van t B
Lex en ik waren heel relaxed aan t stappen toen we dus ook iemand zo door de startbox zagen vliegen, en wij hadden zoiets van: da's balen. We zeiden nog van dat ik wel nog n minuut of 5 had. En wat denk je:"Suzanne Bouten, 5,4,3,2,1"
dus ik direct in galop naar de startbox
gelukkig is Ungaro echt n heel braaf paardje en liep ie weer zo de startbox in, net als in EL.... volgende keer wil ik toch echt n gewone start met hem hoor!

!
Nog proberen door te duwen maar dat ging niet, dus omgedraaid en opnieuw aangereden en toen lukte het wel. Op het water dus ook wat meer doorgeduwd, dat ging wel goed. Op de punt ging hij wat vroeg, we haalden de achterkant net
Stuk langs het spoor (haag, afsprong, steiltje) ging goed, de haag verderop en de trakehner combi ook, alleen hadden we wat moeite met de bocht aan het eind
Maar verder toch foutloos rond en op 7.06 binnen (7.14 was optimaal).
) was ook de proef bepaald geen succes. Weer omgezadeld, een paar sprongetjes gedaan en van start. Eigenlijk nergens een fout gehad (behalve weer op die punt) maar wel overal halve afstanden en geen goed gevoel aan het eind. De bodem was inmiddels ook wel extreem zwaar, het leek de Drunense duinen wel. Ik was desondanks toch binnen op 7.10 terwijl ik Pablo gewoon zijn eigen tempo heb laten lopen, mijn stopwatch deed het toch niet 
) maar ook geen fijn gevoel. Uiteindelijk was ik geloof ik laatste en 2 nalaatste, dus geen geweldige dag.