Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Urielle schreef:Ik zag net dat de Thiedeman voortaan is toegestaan bij het losrijden.
nina62 schreef:Urielle schreef:Ik zag net dat de Thiedeman voortaan is toegestaan bij het losrijden.
Dat heeft al eerder een tijd gemogen; toen weer niet meer en nu weer wel

Urielle schreef:Ik zag net dat de Thiedeman voortaan is toegestaan bij het losrijden.
Citaat:Artikel 123 - Winst- en verliespuntenregeling.
3. Een combinatie die wegens uitsluiting de ring moet verlaten of deze vrijwillig verlaat, krijgt 2 verliespunten, met uitzondering in geval van;
- kreupelheid van het paard,
- vrijwillige verlating van de ring
- (vrijwillige) verlating ten gevolge van breuk in onderdelen van het harnachement
- ernstige blessure ten gevolge van val van ruiter en/of paard.
- wanneer bij het paard bloed in de mond wordt geconstateerd zonder dat dit het gevolg is van wreedheid
- wanneer het jurylid bij gevaarlijke situaties besluit tot uitsluiting.
Dit dient duidelijk door het jurylid op de coupon te worden vermeld.

jodie schreef:Ik was zondag bij een manege op een spring wedstrijd. En er werdt mij even verteld dat ik met een springwedstrijd geen bandages om mag! Sins wanneer is dit nou weer??( ze worden niet erkend door de KNHS omdat ze een te kleine bak hebben )
Ik kan het nergens terug vinden?
Groetjes
passie schreef:Er staat je krijgt 2 verliespunten, met uitzondering in geval van:
Dus je krijgt geen verliespunten.
KarinvdM schreef:In de volgende Paardensport zullen de exacte wijzijgingen wel aangegeven worden, neem ik aan.