Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
oversized schreef:Ik had laatst iemand die verkeerd reed en ze zei doodleuk ja dat doet ie zelf....ja daar was ik achter ja.....
germie schreef:(helaas zijn veel juryleden al met de noorderzon vertrokken voordat je je punten hebt)
KarinvdM schreef:germie schreef:(helaas zijn veel juryleden al met de noorderzon vertrokken voordat je je punten hebt)
Ik blijf wel eens een tijdje zitten, maar er is nooit een ruiter die me iets komt vragen.
amondi schreef:mijn buurvrouw, zelf ook jury en hagenees van geboorte:
"oh die lu l, die heeft zijn jurybrevet gewonnen op een bingoavond""
( speciaal voor Fitzroy, trefwoord schimmel)
germie schreef:En afgestraft als ongehoorzaamheid of als vergissing? Was het binnen de gestelde tijd weer hersteld? (je moet toch binnen 2 minuten weer verder met je proef als je paard ongehoorzaam is?)
germie schreef:En afgestraft als ongehoorzaamheid of als vergissing? Was het binnen de gestelde tijd weer hersteld? (je moet toch binnen 2 minuten weer verder met je proef als je paard ongehoorzaam is?)
KarinvdM schreef:germie schreef:(helaas zijn veel juryleden al met de noorderzon vertrokken voordat je je punten hebt)
Ik blijf wel eens een tijdje zitten, maar er is nooit een ruiter die me iets komt vragen.
danielle_ikk schreef:echt belachelijk,, mn verzorg pony die valt ook niet in de smaak van de jury zeg maar,, en daardoor rijd ze ook bijna geen winst
judithh schreef:een stalgenoot van mij had ook een goede zet!...had een nette proef gereden, prijsuitreiking gaat aan de gang en de protocolen moesten opgehaald worden...ze ziet haar punten en roept erg luid...jezus...had die vent niet meer punten in zijn pen!!!.....de beste man zat achter haar bij het secretariaat..
secricible schreef:ik heb altijd dat ik niet meer weet wie de jury was.. Ik ben in een proef zo bezig met de proef dat ik niet naar de jury kijk, alleen met groeten, maar dan kan ik me het gezicht daarna nog niet voor de geest halen. Het zou dus prettig zijn als jury's zelf even een praatje houden voor de prijsuitreiking, of dat bekend wordt gemaakt waar de jury zit.