Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
crossmonster schreef:helaas komt het inderdaad voor.
daarom laat ik mijn klantjes zich altijd duidelijk melden bij de jury, met hun naam en de naam van de pony.
FuegoJoy schreef:Gisteren zo iets raars meegemaakt , mij dochter starte met haar pony in de B dressuur en reed de sterren van de hemel.
Toen we haar protocol gingen ophalen en nalazen stond bij galop .. bokt maar haar pony had aboluut niet gebokt , ik had voordat ze startte bij de ring staan kijken en het meisje voor haar die pony bokte wel bij het aanspringen in galop , en zo stonden er nog een paar dingen op die helemaal niet waren gebeurt in de proef.
ook diegene die naar de proef van mijn dochter hadden staan kijken hadden zo iets van die pony heeft niet gebokt.
toen ik dit aankaarte bij de wedstrijdcommisie zeiden ze tegen me dat er niks aan te doen was omdat de jury al weg was, gelukkig had ze wel een winstpunt. toch wel sneu voor mijn dochter omdat het meisje wiens protocol zij nu heeft en dat meisje dus de hare bij de prijsuitreiking tweede werd met de punten van mijn dochter .... echt balen voor mijn meisje die zich er wel over heen heeft gezet en zo iets had ach heb toch mijn punt binnen , wel een beetje slordig van de jury die door een aantal afzeggingen duidelijk in de war was geraakt met de protocollen.
Goofke schreef:bij de meeste wedstrijden binnen kun je je niet melden bij de jury, dus kun je idd deze fouten krijgen....
maar ligt bij de organisatie en ook wel bij de jury + schrijfster....
organisatie had beter moeten doorgeven wat er allemaal veranderde.
Maar als ik bij een wedstrijd schrijf, naast de jury dus controleer ik altijd sowieso of de kleur van de pony klopt en het geslacht, dit is heel simpel om te doen en voorkomt soms fouten...
Hoop voor jullie dat het niet meer voorkomt, gelukkig had ze nog wel een winstpunt!
Doe je als jury ook helemaal niets aan. Werkt al helemaal niet als je moet jureren op een wedstrijd voor alleen maar Friese paarden
Goofke schreef:ik zeg ook niet wie de schuld heeft. ik bedoelde meer dat het meestal een foutje is door onduidelijkheid in de uitvallers en dit door het secretariaat niet goed doorgegeven wordt in het juryhokje. Walkytalky´s kunnen dan een uitkomst zijn. Bedoelde meer dat ik als schrijfster meestal gewoon even controleer of de kleur klopt. En idd als er 4 vosjes achter elkaar komen heb je een probleem!Doe je als jury ook helemaal niets aan. Werkt al helemaal niet als je moet jureren op een wedstrijd voor alleen maar Friese paarden

FuegoJoy schreef:wel een beetje slordig van de jury die door een aantal afzeggingen duidelijk in de war was geraakt met de protocollen.
Lielle schreef:Als sgw ruiter waar dat ook heel normaal is, kan ik me er alleen maar bij aansluiten.
! FuegoJoy schreef:we zijn nu een maandje verder en mijn dochter heeft weer een wedstrijd gereden. dit keer geen verkeerd protocol, weer een winstpunt en ja hoor , dit keer wel tweede .. je kan begrijpen dat mijn dochter nog steeds loopt te stralen. het commentaar was zeer opbouwend en zelfs een prachtig compliment , dat ze een zeer mooie zit heeft en haar pony zeer vriendelijk rijdt.
zo heeft het verhaal toch een mooi einde.
.
. Daar heb ik tot nu toe ook nog maar één opmerking over gehad.