help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lies_Beuker

Berichten: 430
Geregistreerd: 14-11-05

help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 19:48

Zondag as. organiseren wij een KNHS dressuurwedstrijd voor pony's en paarden in de klassen B, L 1 en L 2 van 9.00 tot ongeveer 13.30 uur. Nu heeft de jury zich gisteravond ziek gemeld, wij hebben twee rode oren van het bellen naar andere juryleden , . .. . maar tot nu toe zonder resultaat. Wie o wie kan ons helpen ? ?
Manege Lies Beuker Almere tel 036-5292676 of 06- 52560237.
Of kijk even op onze website http://www.manege-liesbeuker.nl/ onder het kopje KNHS.
Help, we ziten echt omhoog.

Groetjes het zoektiem: Petra, Marijke en Lies

Lies_Beuker

Berichten: 430
Geregistreerd: 14-11-05

Re: help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 15:54

Hiep, hiep, hoera. Inmiddels hebben we een jury voor de B rubrieken. En zijn we nog opzoek naar een jury voor de L rubrieken van 12.00 tot 14.00 uur.

Lies_Beuker

Berichten: 430
Geregistreerd: 14-11-05

Re: help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 17:15

Hieper-de-hiep-hiep-hoera. Dankzij Hilde van Garderen hebben we ook een L jury gevonden. En Petra heeft nu geen slapeloze nachten meer. Ik vraag me af of juryleden zich realiseren hoeveel energie, tijd EN telefoonkosten een afmelding kan veroorzaken. En zeker omdat de Hippiade dit weekeinde ook nog gehouden wordt.
Als een jurylid niet kan jureren, ziek is of wat dan ook..... kan de KNHS dan niet een reserve jury achter de hand houden? Maar goed wij zijn blij.
Niets te doen kijk even op onze website van de ruitersportwinkel. Manege website en dan doorklikken.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:26

Ach laatst was er bij onze vereniging iemand die totaal niet is komen opdagen Vork Dán is er pas stress Nagelbijten / Gniffelen

Kylan

Berichten: 4201
Geregistreerd: 15-12-04
Woonplaats: Wageningen

Re: help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:54

Sammie schreef:
Ach laatst was er bij onze vereniging iemand die totaal niet is komen opdagen Vork Dán is er pas stress Nagelbijten / Gniffelen

Dat is ook een paar jaar geleden gebeurd op een selectie bij onze kring. Toen hadden ze een andere gevonden, die had bijna examen om M jury te worden. Normaal mag er iemand in een noodgeval toestemming geven om zo'n jury toch de M te laten punten, maar dat deden ze toen niet omdat het een selectie was. Uiteindelijk was de wedstrijd toen 2 en een half uur later begonnen...

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re: help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 08:27

Dit jaar bij de selectie in de Blesse ook! 2 banen waarvan de jury niet kwam opdagen.... 1tje, okee kan gebeuren, maar 2???

Ik weet dat op onze wedstrijden er altijd een clubjury niet wordt ingedeeld, als reserve en de juryopvang loopt hij/zij dan mee bij de vrijwilligers. Wel zo'n veilig idee!

rianne21
Berichten: 154
Geregistreerd: 21-03-06
Woonplaats: stadskanaal

Re: help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:17

Ik dacht tenminste zo gaat het bij ons. Dat als een jury op het laatste moment afbelt ze zelf voor vervanging zoeken. Zo doen wij het wel. Hebben ook een keer gehad dat een jury 2 dagen van te voren afbelde toen hebben we gezegt van u moet zelf voor vervanging regelen. Dat is ook gelukt, maar meestal gaat het sneller als collega jury`s even naar elkaar bellen. Maar het is goedgekomen, maar dacht laat even weten hoe het bij ons gaat.

Lies_Beuker

Berichten: 430
Geregistreerd: 14-11-05

Re: help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 01:26

rianne21 schreef:
Ik dacht tenminste zo gaat het bij ons. Dat als een jury op het laatste moment afbelt ze zelf voor vervanging zoeken. Zo doen wij het wel. Hebben ook een keer gehad dat een jury 2 dagen van te voren afbelde toen hebben we gezegt van u moet zelf voor vervanging regelen. Dat is ook gelukt, maar meestal gaat het sneller als collega jury`s even naar elkaar bellen. Maar het is goedgekomen, maar dacht laat even weten hoe het bij ons gaat.
Dank je wel voor je reactie. Zo denken wij er ook over.

Gr. Lies

Lies_Beuker

Berichten: 430
Geregistreerd: 14-11-05

Re: help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 01:27

Kylan schreef:
Sammie schreef:
Ach laatst was er bij onze vereniging iemand die totaal niet is komen opdagen Vork Dán is er pas stress Nagelbijten / Gniffelen

Dat is ook een paar jaar geleden gebeurd op een selectie bij onze kring. Toen hadden ze een andere gevonden, die had bijna examen om M jury te worden. Normaal mag er iemand in een noodgeval toestemming geven om zo'n jury toch de M te laten punten, maar dat deden ze toen niet omdat het een selectie was. Uiteindelijk was de wedstrijd toen 2 en een half uur later begonnen...


Dit kan gewoon niet !

Fitzroy

Berichten: 25202
Geregistreerd: 11-01-01

Re: help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:47

Tja, ook juryleden kunnen ziek worden. Dit doen ze niet expres. En als je ziek bent zit je er niet op te wachten om ook nog eens tig collega-juryleden te bellen, dan heb je wel genoeg aan jezelf. Ik word niet voor mijn lol ziek.

Vadisha

Berichten: 888
Geregistreerd: 02-05-05

Re: help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:11

Ik ben met fitzroy eens dat je een jury niet kwalijk kan nemen dat hij/zij ziek wordt of dat er iets tussen komt dat toch ff belangrijker is dan een wedstrijd jureren. Tuurlijk is het voor de orginisatie fijn als de jury zelf voor een vervanger zorgt, maar kan me indenken dat dat niet altijd mogelijk is. Daarom is het verstandig om als orginisatie altijd een jury achter de hand te houden!

Ribay
Berichten: 206
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: etten-leur

Re: help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 11:09

Jury achter de hand is altijd erg handig!
Daarom zetten wij onze eigen leden die jury zijn niet allemaal in van te voren.
Dat zijn onze "reserve"juryleden zodat het toch gewoon op dezelfde tijd door zou kunnen gaan als er iemand plots niet is/kan!

Lies_Beuker

Berichten: 430
Geregistreerd: 14-11-05

Re: help; de jury heeft zich ziek gemeld !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 18:22

Vadisha schreef:
Ik ben met fitzroy eens dat je een jury niet kwalijk kan nemen dat hij/zij ziek wordt of dat er iets tussen komt dat toch ff belangrijker is dan een wedstrijd jureren. Tuurlijk is het voor de orginisatie fijn als de jury zelf voor een vervanger zorgt, maar kan me indenken dat dat niet altijd mogelijk is. Daarom is het verstandig om als orginisatie altijd een jury achter de hand te houden!

Zeker, maar dat lukt bijna nooit, of het jurylid is bv. een instructeur, die dan zijn eigen leerlingen gaat jureren. En dit weekeinde was de Hippiade ook nog eens aan de gang.
En ik neem de jury helemaal niet kwalijk dat zij/hij ziek geworden is! Alleen vind ik het vervelend dat er zoveel mensen teleurgesteld worden. En er moet toch een oplossing voor te bedenken zijn door de club (K.N.H.S.)!