Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Heb de KNhs gebeld en die mevrouw zei mij vriendelijk dat ik dan gewoon pech had. 1. 60 is echt de minimum maat:S Maaruhm voor die basisinstructeur moet je wel combinaties meenemen dus dan neem ik mijn paard gewoon mee en misschien dat ik op die manier kan laten zien dat zij wel erg geschikt is. Ik bedoel ze is niet heel makkelijk om te rijden, maar ze accepteerd wel vreemden en ze heel paard gebouwd:) 
)kaspertje schreef:Als je wilt leren hoe je 'manege kinderen' moet lesgeven en niet echt wedstrijd gericht is het misschien een idee om de FNRS- manege instructeurs cursus te volgen, is een vrij nieuwe cursus wordt nu pas voor de 3e keer gegeven en daar leer je meer manege gericht lesgeven. Cursus is opgezet ism de FNRS, ORUN en Deurne.
Citaat:Toelatingseisen
MBO-Beroepsopleiding KNHS/FNRS-cursus
Minimaal 20 uur werkzaam zijn bij een FNRS-manege/Minimaal 10 uur werkzaam zijn bij een FNRS-manege
Minimaal 17 jaar oud/Minimaal 17 jaar oud
Geen eisen met betrekking tot rijtechnisch niveau (wel uitstroomeisen)/Geen eisen met betrekking tot rijtechnisch niveau
(wel uitstroomeisen)
Het is in elk geval geen harde toelatingseis.
waren dan ouders van een kind vd ponyclub en als we nieuwe instructeurs zoeken vragen we als eerste de ouders)