jury onderlinge springwedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RoxyVip
Berichten: 1445
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Schoonhoven

jury onderlinge springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 17:33

Ik heb echt geen idee of het hier goed staat, maar ik heb een dringende vraag:

Op zaterdag 20 mei organiseert LR & PC "De Zilverstadruiters" te Schoonhoven een onderlinge springwedstrijd. De hoogtes varieren van 30 cm tot 110 cm. Nu hebben wij al een aantal bevriende 'springmensen' gevraagd om die dag te komen jureren, maar niemand kan!!!
Het zou heel jammer zijn als dit niet door kan gaan, want iedereen verheugt zich er erg op. Dit is de eerste springwedstrijd van het jaar.

Nu dus bij deze: wie zou er willen komen jureren op deze dag?
Het is niet noodzakelijk om alle papieren te hebben, maar je moet er natuurlijk wel wat verstand van hebben!!

Voor meer vragen kun je me altijd pb-ebn.
Ik hoop op veel en leuke reacties!!!
www.zilverstadruiters.nl

RoxyVip
Berichten: 1445
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Schoonhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 16:41

Helemaal niemand???
Dat is jammer, want we willen het eigenlijk voor dinsdag geregeld hebben allemaal anders kan het misschien niet doorgaan...

RoxyVip
Berichten: 1445
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Schoonhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 12:24

Nouja, helaas dus denk ik maar. Tenzij er nog iemand komt vanavond die er wel zin in heeft, maar ik verwacht het eigenlijk niet meer. Niet geschoten was altijd mis toch?
Nu maar kijken dan of ik via via nog wat kan regelen.
Het topic is dus nog steeds open tot aanstaande zaterdag....

RoxyVip
Berichten: 1445
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Schoonhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 21:59

Het is dus nu echt met SPOED dat we iemand zoeken. Echt helemaal niemand kan jureren.... Eventueel ben ik ook heel erg blij met namen van mensen die ik eventueel kan benaderen.
HELPHELPHELP

goodwin
Berichten: 360
Geregistreerd: 16-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:41

hey vip.....waarom schuiven jullie(als er egt helemaal niemand gevonden kan worden)niet opo naar zondag?? dan kan gert jan wel!!

Sophiee

Berichten: 688
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Haren, Groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:43

Je kan toch gewoon wat rondbellen naar officiele jury's, die willen vaak ook wel op onderlinge wedstrijden.

RoxyVip
Berichten: 1445
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Schoonhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 22:26

Dat is het juist... officiele jury's hebben dus geen tijd a.s. zaterdag. En de meeste hier in de buurt vinden het ook niet leuk om voor een onderlinge wedstrijd te komen jureren. Nu wordt het waarschijnlijk gewoon de instructrice van de club, want we kunnen dus echt niemand vinden voor deze datum in de buurt. En zondag is geen optie eigenlijk want veel mensen kunnen niet op zondag... En dan moeten we ook alles gaan rondbellen waar we eigenlijk, gezien onze banen, geen tijd voor hebben.

Nog even een voetnoot: Degene die wil komen jureren mag natuurlijk eventuele kinderen meenemen die ook mee willen doen of eventueel bijrijder die wil springen...

2e voetnoot: Je hoeft dus niet perse officiele jury te zijn, maar wel gewoon verstand van het hele springgebeuren!

Ik hoop dat er nog iemand reageert...

Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 13:07