Hebben jullie al verliespunten gegeven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 09:07

Remember schreef:
Wat ik me dan afvraag, hoe zaten jullie met verliespunten vóór de nieuwe regeling?!

bij mij is het een enkele keer gebeurd in het verleden, nu zit je sneller aan een verliespunt. Voorheen was het als iemand rond de 130 (of 160 in het Z) uitkwam wisten ze wel dat het slecht was, nu zit je al sneller rond een verliespunt (afgelopen zondag gebeurde het alweer tijdens een Z selectie wedstrijd , ) ik geef echt liever winstpunten hoor! (moet er zelf ook niet aan denken met een verliespunt naar huis te moeten)

__PSM__

Berichten: 6603
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: ......

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:22

Remember schreef:
Wat ik me dan afvraag, hoe zaten jullie met verliespunten vóór de nieuwe regeling?!


Helaas kan ik hier geen antwoord op geven, omdat ik hiervoor zelf niet het idee had dat mijn paardje er klaar voor was. Ik heb een aantal keer gestart voor de ervaring en reed toen bijna een winstpunt, maar er zat ook een keer een uitschieter bij van 116 , toen kon de jury weinig anders dan dat geven, halverwege steigerde ze alleen nog maar

Toch heb ik hiervoor met mijn pony M1 gereden en wist ik dus wel hoe je moest rijden voor een winstpunt.

Vandaar dat ik vind dat er naar mijn idee nu makkelijker gejureerd wordt. Maar dat is ook alweer 3 jaar geleden.
nu moet niet een jurylid dat mij in de baan krijgt[size=7]Pauline Maks met Tarah M heel laag gaan jureren heh!! Maar je moet me wel ff roepen, wel benieuwd naar namelijk[/size]

Fitzroy

Berichten: 25161
Geregistreerd: 11-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 11:26

Remember schreef:
Wat ik me dan afvraag, hoe zaten jullie met verliespunten vóór de nieuwe regeling?!


Ik heb in de oude regeling nog nooit verliespunten gegeven door puntenaantallen (wel door uitsluiting). Wel een aantal keren rond de 120 maar dat was toen geen verlies terwijl dat nu wel verlies geweest zou zijn.

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:32

In de oude regeling heb ik ook wel eens verliespunten gegeven.

__PSM__

Berichten: 6603
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: ......

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:41

HIhih, ik heb 116 gereden met dit paard!! Toen zijn we er mee gestopt omdat ze steeds gestrester werd en ongehoorzamer werd. Een jaar rustig aangedaan en zie nu in 2 weken 4 winstpunten

vond het het zelf alleen niet waard, maar had wel een super gevoel