Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dutske schreef:punten intersseren me niet persé
dutske schreef:de gangen zijn automatisch minder lichtvoetig en lomper dan van een rijpaard, heeft dit invloed op de beoordeling?
dutske schreef:het enige nadeel: ze is een belgisch trekpaard, in de winter mét wintervacht
dutske schreef:hoe zouden jullie het vinden als zon tank plots meedoet aan wedstrijden?
dutske schreef:zoals?
dutske schreef:QQQ: over het warmteprobleem had ik eigenlijk nog niet helemaal gedacht. wel over zweetdekens enzo om op de trailer
maar, er ligt wel een gigantische buitenpiste, en met dat mijn paard toch overal doorploetert, ben ik niet verplicht om in dat kleine binnenpistje los te rijden
dus 5 minuten voor men proef het pistje binnen, en na mijn 1ste proef buiten stappen, en dan de tweede piste in voor de 2 de proef, moet te doen zijn, toch?
*wedstrijden zijn in de winter bijna altijd op dezelfde locatie*
Yvonnelind schreef:Het gaat erom of je paard correct gereden is en de oefeningen goed uit kan voeren.
dutske schreef:ongedwongenheid kun je toch ook bereiken met een belg?
dutske schreef:ook al ziet het er wat lompt uit
dutske schreef:ik denk aan een wending en ze wend af...
dutske schreef:is het eigenlijk toegelaten om er bv linten door te vlechten?
jasmijn78 schreef:Yvonnelind schreef:Het gaat erom of je paard correct gereden is en de oefeningen goed uit kan voeren.
Eventuele fysieke beperkingen worden voor het gemak even over het hoofd gezien... Ik zie een belg nou nog niet direct een mooie uitsgestrekte draf doen, of gedragen en met takt door de baan galloperen. Dat wil niet zeggen dan een B-proef niet mogelijk is, maar er zijn wel beperkingen.
[[quote="Yvonnelind"]
Een goeie jury zal alleen het rijden van de proef beoordelen en niet je paard