waar ergert een jury zich aan...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 07:42

Als je zelf moet gaan( met paspoort startkaart etc) is dat een teken van armoede.
de meesten laten dat aan hun personeel over, of hun moeder....

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 08:01

Als ik maar weet wie er in de ring is, maakt het mij niet uit wie/wat/hoe iemand komt aanmelden. Wel lachen is, dat wanneer de voorlezer zich al bij de E of B (waarom daar...?) heeft neergezet, de ruiter helemaal achter in de rind blijft... Ik laat ze dan altijd even naar de auto lopen om te zeggen wie er in de ring zit.... moeten ze daarna weer dat heeeeeele eind terug naar de E of B ...

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 08:14

Er zit systeem in bij B of E voorlezen! Als je wind tegen hebt, bereiken je aanwijzingen degene achter je, dus lees je met de wind mee.
Als het hard waait, loop je je ruiter een stukje tegemoet, bij A en C is daar te weinig ruimte voor. Het liefst zou ik soms op X staan!

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 08:22

Hehehe... toch al een serieus antwoord (hap..hap..hap). Maakt mij niet zoveel uit waar ik sta te lezen, drie ringen verder ben ik ook nog prima te verstaan.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 08:28

Net zoals de vader van Kimdepim.... Een misthoorn is er niks bij }>

mirjamalvaro

Berichten: 14659
Geregistreerd: 19-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 09:47

afgelopen zondag melde ik me aan bij een jury (eigenlijk voor het eerst) en die leek zich er eerder aan te ergeren dan het prettig te vinden

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 10:25

mirjamalvaro schreef:
afgelopen zondag melde ik me aan bij een jury (eigenlijk voor het eerst) en die leek zich er eerder aan te ergeren dan het prettig te vinden


Die zat zeker te balen dat 'ie zo vroeg z'n bed uit moest op zondag

mirjamalvaro

Berichten: 14659
Geregistreerd: 19-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 10:27

whaha ja dat bleek ook wel ene beetje uit mijn punten Hij zat zeker ook te balen van het slechte weer

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 10:29

Moet niet zeuren... hij zat tenminste droog!

mirjamalvaro

Berichten: 14659
Geregistreerd: 19-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 10:31

Maar misschien wou hij lekker in het zonnetje zitten (Tijdens mijn proef bleef het redelijk droog dat vond ik wel aardig )

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 16:34

GeJe schreef:
mirjamalvaro schreef:
afgelopen zondag melde ik me aan bij een jury (eigenlijk voor het eerst) en die leek zich er eerder aan te ergeren dan het prettig te vinden


Die zat zeker te balen dat 'ie zo vroeg z'n bed uit moest op zondag

nou precies haha! ik heb ook t idee dat sommige jurys het juist eritand vinden als je je zelf komt melden, zo'n gedoe ofzo

olafj
Berichten: 1541
Geregistreerd: 13-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:02

GeJe schreef:
Hehehe... toch al een serieus antwoord (hap..hap..hap). Maakt mij niet zoveel uit waar ik sta te lezen, drie ringen verder ben ik ook nog prima te verstaan.



heb je 11 juni wat te doen?!

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:09

eritand ?? Is dat tegenwoordig de nieuwe spelling?!
Hier in het noorden is het normaal dat de voorlezer even meld wie er in de ring is. De inentingen en de starkaart worden dan bij de eerste proef ook meteen gecontroleerd.

Jennnnn

Berichten: 776
Geregistreerd: 17-02-06
Woonplaats: Tilburg

Re: waar ergert een jury zich aan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:29

chelsea82 schreef:
Ruiters die heel ongeintresserd op hun pard zitten, geen geconcentreerde blik,geen glimlachje,helemaal niks.Het lijkt wel of ze er niks aan vinden.Totaal geen harmony aanwezig.



die geconcentreerde blik heb ik zeker wel maar dat lachje is tijdens het rijden zelf meestal heel ver te zoeken haha.. met groeten wel hoor heel veel mensen vragen mij trouwens ook altijd of ik t niet leuk vind... omdat ik zo serieus kijk haha zal de volgende keer meer lachen tijdens mn proef

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:35

mistral schreef:
GeJe schreef:
Hehehe... toch al een serieus antwoord (hap..hap..hap). Maakt mij niet zoveel uit waar ik sta te lezen, drie ringen verder ben ik ook nog prima te verstaan.



heb je 11 juni wat te doen?!


Yep... ben ik zo als het nu lijkt in Gieten... aan het voorlezen

Eynav
Berichten: 91
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:04

mistral schreef:
GeJe schreef:
Hehehe... toch al een serieus antwoord (hap..hap..hap). Maakt mij niet zoveel uit waar ik sta te lezen, drie ringen verder ben ik ook nog prima te verstaan.



heb je 11 juni wat te doen?!



Leuk hoor Wedstrijdje houden wie de grootste strot heeft? We hebben een bak waar de wind goed waait en ik ben dan ook nog goed te verstaan. Een commando is er niks bij

Ergernis van de jury......

Deze ben ik nog niet tegengekomen in deze post: De jury die het erg vindt dat er niet elk half uur koffie wordt gebracht of wat dachten jullie als de bak van 20x60 naar 20x40 of vice versa wordt verbouwd en het is niet gauw genoeg klaar?
Dat eerste is niet eens in mijn gezicht gezegd want dan had ik uit kunnen leggen dat we geen 4 sterren manege zijn en wel meer doen dan de hele dag met koffie lopen. Voordat men bang wordt: We komen echt regelmatig langs om protocollen op te halen en vragen altijd of ze nog iets willen eten of drinken. En ze mogen ook altijd vragen mochten ze wat willen hebben.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:38

Even ter verduidelijking: ik zorg ervoor dat mijn ruiter goed hoort wat ik roep, het is geen voorleeswedstrijd maar een kwestie van "luid & duidelijk" proberen te zijn.

En wat de koffie en ringen ombouwen betreft: iedereen doet z'n best (soms alleen de ene vereniging net wat meer dan de ander). Zodra er wat organisatie betreft er een zooitje van gemaakt wordt, zal ik dat zeker met ze bespreken. En van ieder half uur koffie, moet je alleen maar naar de wc (die vaak wél te ver weg is...)

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:43

Citaat:
moet je alleen maar naar de wc (die vaak wél te ver weg is...)


En dat geldt niet alleen als ergenis voor de jury!
1 WC wagen vlakbij het secretariaat, onbereikbaar voor deelnemrs en toeschouwers. Gelukkig durf ik in de trailer of achter een auto te zakken.......

Chely

Berichten: 982
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: born

Re: waar ergert een jury zich aan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:32

vandaag als voorlezer ge-ergerd aan een jury.
staat een meisje bijna huilend voor de ring, zij moest starten maar haar vader had pech met de auto en was dus telaat om voor te lezen.
Ik gevraagd hoe ze heten, ja blabalabla ...

Loop naar de juryauto, wacht netjes tot ze uitgeschreven zijn en zeg dit is ruiter blablabla. jury: Oke, welk startnummer heeft ze? Euhm, sorry mevrouw ik val in en weet verder niks dan haar naam. WAt voor club rijd ze voor?
Weet ik niet, het enige wat ik weet is dat ze blablabla heeft.
Nouja, ga maar lezen

Blablabla heeft eventjes de ring verkend, kijk naar de jury, jury kijkt netjes terug en blijft mij aankijken. Daardoor dacht ik begin maar met lezen.
Meisje de proef gereden, helemaal klaar. roept de jury mij....
Of ze met de proef wilde beginnen, omdat ze had geen startsein gegeven voor de proef die net verreden was
* de jury heeft wel gewoon de hele tijd gekeken, maar niets gezegd*

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 15:54

rare jury's die limburgers...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Re: waar ergert een jury zich aan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:40

Chely schreef:
Blablabla heeft eventjes de ring verkend, kijk naar de jury, jury kijkt netjes terug en blijft mij aankijken. Daardoor dacht ik begin maar met lezen.
Meisje de proef gereden, helemaal klaar. roept de jury mij....
Of ze met de proef wilde beginnen, omdat ze had geen startsein gegeven voor de proef die net verreden was
* de jury heeft wel gewoon de hele tijd gekeken, maar niets gezegd*


Vind ik echt heel raar Heb je toen de proef opnieuw voorgelezen?

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:21

.... en zou die jury niet gedacht hebben: goh.. dat meisje doet net alsof ze al begonnen is.... En na ruim 5 minuten er pas achter komen dat het meisje daadwerkelijk begonnen is?!?!

Ben ook benieuwd of ze daarna de proef dus nog een keer heeft moeten rijden?

Elodie1

Berichten: 2561
Geregistreerd: 20-08-05
Woonplaats: Spijkenisse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:38

is inderdaad wel erg inderachtig zeg...

beb
Berichten: 151
Geregistreerd: 17-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:21

dit mag niet de jury had voor het 3e onderdeel al een stop sein moeten geven dit heeft ze niet gedaan haar fout moest ze toch de proef jureren fout van de jury!!!!!!!!!!!!

xLaus_

Berichten: 10253
Geregistreerd: 10-06-05
Woonplaats: Wageningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:31

ik hoop dat het morgen beetje droog word heb zaterdag wedstrijd en mijn haflinger staat gewoon op het land wel met schuilstal hoor....
zijn er ook jurys die liever geen haflingers en dat soort paardjes
zien op officiele wedstrijden????