Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

daffodil schreef:I
Gebeld worden als de starttijden veranderen doe ik dus persoonlijk helemaal nooit! Ik zet duidelijk bij de startlijsten dat je de avond ervoor nog moet kijken omdat je tijd tot de avond ervoor nog kan veranderen! Daarnaast dien je een uur van te voren aanwezig te zijn, omdat eventuele uitvallers dan niet zorgen voor gaten maar er gewoon door gestart kan worden..........
GeJe schreef:Op juryplatform.nl is nu ook een stelling over de kwaliteit van het wedstrijdterrein. Ik merk dat juryleden het over het algemeen wel mee vinden vallen mbt de ruimte om te los te rijden. Ik vind dat van niet. De KNHS zou hierin moeten voorzien dmv een minimale afmeting voor een aantal combinaties (bijvoorbeeld bij 100 starts op een dag: 800 m2 en bij 200 starts een verdubbeling ofzo).

Vonnie84 schreef:
En in het winterseizoen heb ik er een schurfthekel aan als mensen binnen uitstapen. Oké, als het weer er niet naar is, geen probleem. Maar als de zon schijnt, ga dan lekker buiten uitstappen. Het is altijd al zo'n gefrot met z'n alle in die binnenbak. En al helemaal als ze dan met z'n drieën langs mekaar gaan uitstappen