[Jury] Schrijven; Ook mening?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce_oud

Berichten: 90
Geregistreerd: 11-05-06
Woonplaats: Barendrecht :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 10:56

ingvdh schreef:
blindelings opschrijven en mond houden, tenzij de jury een babbeltje begint.
Maar ga geen invloed uitoefenen, dat stellen de meeste niet op prijs.

Soms vragen ze wel eens jouw mening, maar uiteindelijk telt hun oordeel


Precies.

Ik heb heel veel problemen gehad omdat mijn tante wel eens schreef op de stal waar ik regelmatig startte. Ze heeft nooit tegen een jury gezegd dat ik famillie was oid, maar als ik dan eerste werd of goede punten had werd ik wel scheef aangekeken.

Maar de meeste jurys zijn toch niet te beinvloeden hoor

RuizSoler
Berichten: 409
Geregistreerd: 24-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:38

Haha sja ik moet zondag schrijven ben benieuwd.. lijkt me wel leuk om vaker te doen eigelijk! Maar eerst van het weekend zelf even starten en goed presteren

Jennnnn

Berichten: 776
Geregistreerd: 17-02-06
Woonplaats: Tilburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:48

marijkuh schreef:
ik heb laats bij m1 en m2 paarden geschreven, terwijl ik zelf B dressuur ben ik vond het echt super leerzaam deze jury ging mij echt alles uitleggen, van wat er fout en was en wat juist goed ging!


dat had ik ook!! afgelopen zomer bij ons op de manege.. ik rijd zelf nu B (gewoon onderlingen ) en ik moest bij de M schrijven, net voordat ik zelf mn 1e wedstrijd ging rijden.. leer je inderdaad heel veel van... waar jury op let enz.. vond t wel heel leuk om te doen ook leuke jury die gewoon tussen de proeven door praatje maakten, en ook gewoon vroeg wat ik van n onderdeel vond, en uitlegde waarom ie zo'n punt gaf enz

Chupa

Berichten: 971
Geregistreerd: 07-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:06

Ik ben ook schrijfster, en inderdaad; gewoon opschrijven wat er gezegd wordt. Het ligt er net aan wat voor jury je hebt, laatst had ik een hele aardige. Ook mijn mening vragen, alles uitleggen en ik heb er echt veel van geleerd@

KimH

Berichten: 1626
Geregistreerd: 01-11-05
Woonplaats: egmond aan zee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:19

Leuk dat hier ook een topic over is, ik heb wel eens geschreven voor F-proeven. En nu ben ik gevraagd om vanmiddag te schrijven op een wedstrijd, gelijk de M en Z .... Ik ben hier eerlijk gezegd wel een klein beetje zenuwachtig over. Maar ik ga gewoon schrijven en goed opletten. Ik las hier ergens in het topic dat het nu veel sneller gaat allemaal dus ik hoop dat ik nog tijd heb om de puntentelling te doen van afloop van de proef.............

Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 15:00

Soms inderdaad praatje en wat uitleg maar nooit ten koste van zijn concentratie.

Soms heb je als schrijver er amper tijd voor als je jury geeft die veel commentaar weg zet op het coupon!

Maar mijn favoriet blijft toch het schrijven bij springwedstrijd
Daar heb je wel veel tijd om te kletsen en vooral het praatje tussen jury's onderling vind ik geweldig