Maar goed, het gaat gebeuren:de tuchtcommissie van de knhs gaat zich er over buigen....
Een tijdje geleden heb ik na afloop van een wedstrijd het betreffende jurylid gevraagd om uitleg bij de gegeven punten. Ja... deze waren echt erg laag en in mijn ogen niet in overeenstemming met de klasse en de verreden prestaties.. maar goed, daar ging het niet eens over. Ik wilde alleen graag weten op welke manier mevrouw X aan haar punten was gekomen.
Snibbig en helemaal in de verdeding vond mevrouw X
dat zij hierover geen uitleg verschuldigd was. Ik vond van wel en heb dat ook tegen haar gezegd. Hallo dit was L1.... Maar goed... de discussie werd verhitter
en de kantine smulde mee. Iedereen had het er namelijk over, maar niemand neemt de moeite om hierover te praten met het betreffende jurylid. Ik vind dat je altijd de discussie kan aangaan (niet over de cijfers).Nu blijkt dat mevrouw X een klacht heeft ingedient bij onze sportbond en jawel... de aanklager heeft besloten de tuchtcommissie in te schakelen. De sancties zijn niet mals en voor deze straffen moet je bij normale rechtbank toch wel heel wat op je kerfstok hebben om tot deze eisen te komen
.Jammer dat een jurylid
niet de moeite neemt om een normaal gesprek aan te gaan, jammer dat de KNHS er direct van uit gaat dat je als "verdachte" direct schuldig bent, jammer dat er zo veel ophef van wordt gemaakt... alsof ze daar niets beters te doen hebben (proevenboekjes van nieuwe kaften voorzien...
)Zo... wie heeft er ook wel eens zoiets meegemaakt en hoe liep dat af?
500
doet vaak wonderen en als het dan toch niet begrepen wordt, dan zien we elkaar de volgende keer wel weer... 
)
Wie is TS ?