Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ik heb me voor dit jaar opgegeven voor instructeur ORUN fase 1.
Ik heb positieve en negatieve berichten erover gehoord, dus ik ben benieuwd...
zwartepanter schreef:Ik heb ook de eerste fase gedaan. Wat hierboven gezegd wordt over dat het dan alleen toegelegd is op het rijden, klopte in mijn geval niet. Maar misschien is dat wisselend, ligt het aan de persoon die het geeft. Bij ons was het super. Zowel met rijden (dan vooral de dressuur, want van springen had onze cursusleider niet echt veel kaas gegeten, maar gelukkig werkte ik zelf op een springstal dus het springgedeelte pakte ik daar wel mee)
als lesgeven heb ik er wat van opgestoken. Het zijn soms kleine dingen, waar je wel veel mee kunt in je lessen. Ik ben van mening dat je eigen ervaring met verschillende paarden ook een grote rol speelt. Je moet je kunnen inleven. DAt kun je of dat kun je niet, kun je dat niet, zul je waarschijnlijk nooit een goede instructeur worden.
Citaat:Ik heb me opgegeven voor Norg en heb Dwingeloo als tweede keuze staan.
daffodil schreef:Oh grappig ook in maarssen, hoe heette diegene die het bij jou gaf? Ben wel benieuwd of dat nog dezelfde is als bij mij! Weet haar naam zo snel niet meer, maar als je m noemt......