Ervaringen Ceecoach instructieset

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cornalijn

Berichten: 307
Geregistreerd: 09-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 16:33

Wij gebruiken de jawa . en van de week voor het eerst bij de wind het beschermertje voor de microfoon gebruikt. Scheelt veel wind geluid. Ik rijdt regelmatig samen met m.n dochter en wij vinden het super dat we elkaar tips en trucs kunnen geven zonder naar elkaar te gillen.

Voor de les gebruiken we er 3 prima ontvangt.

Ook op de wedstrijd geen problemen met bv op de zelfd frequentie zitten.

Wij zijn dik tevreden over de ceecoach!

Jeaulijn
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 11:40

Nou de Equicoach is getest hoor :D

Zowel mijn instructrice als ik zelf vinden het een heel fijn ding. Af en toe lijkt hij weg te vallen, maar ik vermoed dat het er dan mee te maken heeft dat er even niet wordt gepraat. Zodra er weer wordt gepraat is er weer duidelijke verbinding.
Het is superduidelijk en dan waaide, sneeuwde en regende het tijdens mijn les met het volume op 4 (je kunt schakelen van 1(zachtst) - 9 of 10 (hardst) ofzo). Mijn instructrice moest wel wennen, want ze kan nu zachtjes praten en soms ging ze nog hard roepen haha.

Ik had een hoesje om de microfoon, ivm de wind, deze is er tijdens het rijden afgegaan, want die zat niet zo stevig. Ik weet echter niet wanneer het eraf is gegaan, maar ik was wel goed verstaanbaar. Heb dat ding bij toeval na het rijden wel weer teruggevonden trouwens.

Ik ben er iig heel erg blij mee!

jetm
Berichten: 1283
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: Driebergen (ut)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 11:27

Dankjewel voor je berichtje.
Fijn dat ie zo goed bevalt ook met slecht weer.
Lijkt mij toch wel erg fijn (als instructeur) om niet zo te hoeven schreeuwen. Nou loop ik eigenlijk altijd al mee om dat te voorkomen, maar toch

Welke headsets heb je nou uiteindelijk aangeschaft ?

Jeaulijn
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 23:32

jetm schreef:
Dankjewel voor je berichtje.
Fijn dat ie zo goed bevalt ook met slecht weer.
Lijkt mij toch wel erg fijn (als instructeur) om niet zo te hoeven schreeuwen. Nou loop ik eigenlijk altijd al mee om dat te voorkomen, maar toch

Welke headsets heb je nou uiteindelijk aangeschaft ?


Graag gedaan hoor!

De headset die er standaard bij zit, de jabra, dus die ín het oor gaat met een microfoontje langs de wang. Zit erg stevig. Er zitten verschillende dopjes bij voor in het oor, het is maar wat je prettig vind zitten.