Instructeurs opleidingen KNHS

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lx3
Berichten: 432
Geregistreerd: 13-08-09

Re: Instructeurs opleidingen KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:04

Hebben er al mensen wat gehoord over de inschrijvingen?
Heb een aantal weken geleden een bevestigingsmail van mijn inschrijving gehad, alleen verder nog geen vervolg ontvangen wat betreft de datum van het toelatingsexamen, zo ook niet van de locatie ervan of de cursus. Wie al wel? Of tot wanneer mogen we daarop wachten....

Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: Instructeurs opleidingen KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 20:16

Ik heb besloten om toch volgend jaar pas de opleiding te gaan doen, zodat ik eerst mijn eigen klassering kan halen en ook omdat ik mijn opleiding verkort kan gaan doen en dus komend jaar naast het reguliere programma een minor kan gaan doen. Druk zat dus. :)

Kan je dus zo niet helpen, helaas.

lx3
Berichten: 432
Geregistreerd: 13-08-09

Re: Instructeurs opleidingen KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:50

Oké, succes!
Ik word er ondertussen helemaal kriegel van.. Heb net een lange mail gestuurd naar de KNHS met een paar concrete vragen. Hoe meer ik die brochure blijf lezen en de informatie omtrent de opleidingen zelf op de site van KNHS, hoe onduidelijker me alles wordt.
Nu heb ik weer iets nieuws gezien wat klasseringen betreft.. De ruiter minimaal M2+1. Je moet ook 18 jaar zijn trouwens, terwijl in de brochure staat 17.

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Instructeurs opleidingen KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:12

Meer informatie volgt na de sluitingsdatum lijkt me.

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Instructeurs opleidingen KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:00

Maar da's toch krom?

Ik wil NU meer info of ik kan meedoen of niet, als de sluitingsdatum al gepasseerd is heb ik 't gescheten.

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Instructeurs opleidingen KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:04

Ik bedoel natuurlijk over de doorgang van de opleiding op precies de locaties....

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: Instructeurs opleidingen KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:28

Ze geven pas uitsluitsel over de locaties als ze alle inschrijvingen binnen hebben en weten hoeveel er waar in de buurt zitten. Het kan maar zo dat een locatie maar bijvoorbeeld 2 aanmeldingen krijgt, en dan gaat dat niet door. Dus je moet dan echt wachten op de info die je na sluitingsdatum krijgt.

pollewopsie7

Berichten: 1237
Geregistreerd: 20-07-05
Woonplaats: Darp

Re: Instructeurs opleidingen KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:21

Ooh ik lees even mee. Ik wil graag de cursus basissport gaan doen en was eigenlijk opzoek naar mensen die dit al gedaan hebben om naar hun ervaringen te vragen, maar ik begrijp dat dit echt het eerste jaar is dat de cursus op deze manier gegeven word?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Instructeurs opleidingen KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:17

nee, die is dit jaar voor het eerst gegeven. Ik heb hem gevolgd in Ede (alleen lesgeven, had vrijstelling voor eigen vaardigheid), en ik vind de opleiding inhoudelijk en qua opzet goed;wij hadden vooral eel te maken met onduidelijkheden omdat het de eerste keer was. Met name de centrale zaterdagen vond ik erg sterk. Ik zag wel dat er nu een centrale dag met paard komt voor longeren en crossles, en dat vind ik een super aanvulling.