B dressuur waar let de jury op?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nontie
Berichten: 1468
Geregistreerd: 10-12-13
Woonplaats: Drenthe

Re: B dressuur waar let de jury op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 10:47

Ik weet het. Mijn paard is springgefokt en vind dressuur heel moeilijk. Heeft bij vorige eigenaren eigenlijk bijna niks aan dressuur gedaan dus het is bij mij elke keer de verassing wat hij nu weet voor trucje uithaalt om onder dressuurwerk uit te komen.
Maar donderdag nog les gehad en weet waar ik op moet letten en afgelopen 2 dagen liep hij super. Dus we gaan voor de ervaring en winstpunt is mooi meegenomen. Is voor mij ook eerste officiële knhs wedstrijd.

biancc__

Berichten: 152
Geregistreerd: 08-11-11
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 09:25

Loes1996 schreef:
@biancc_ dat snap ik;) is ook logisch ze moeten immers een lijn trekken in de beoordelingen. ik bedoelde meer voor mezelf dat het voor de ervaring is, als ik al in mijn hoofd ga denken dat ik perse dat ene WP moet hebben, dan heeft paardlief nog meer stress, en dat lijkt me niet de bedoeling eh? moet immers LEUK blijven:)


Ja inderdaad, het moet leuk blijven en zo is het maar net. Ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat sommige jury's best pittig kunnen zijn en dat was ook waar deze topic over gaat toch? :+
Waar de jury op let. Ik vind het zelf heel fijn als je altijd een paar moeilijkheidsgraden er boven op gooit dan ben je beter voorbereid.

Wanneer ga je starten?

biancc__

Berichten: 152
Geregistreerd: 08-11-11
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 09:26

Loes1996 schreef:
@biancc_ dat snap ik;) is ook logisch ze moeten immers een lijn trekken in de beoordelingen. ik bedoelde meer voor mezelf dat het voor de ervaring is, als ik al in mijn hoofd ga denken dat ik perse dat ene WP moet hebben, dan heeft paardlief nog meer stress, en dat lijkt me niet de bedoeling eh? moet immers LEUK blijven:)


Oh ik zit niet op te letten. Je had het topic niet geopend... Dom dom dom.. :+

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 09:27

O zo! haha had ik er niet uit opgemaakt sorry! Ik ga aanstaande zondag starten:) afgelopen zondag les gehad en instructie zei dat bij m'n paardje alles afhing van hoe ik ging inrijden en dat ik me niets moest aantrekken van de rest en vooral moest blijven ademen☺️ Top tips em heb ineens veel meer vertrouwen dan eerst :D