KNHS orun cursus.... hoe en wat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lauwtjuhh
Berichten: 940
Geregistreerd: 12-04-05

KNHS orun cursus.... hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-13 15:42

Hallo Orun Bokkers,

Ik snap er werkelijk helemaal niks meer van |( :o of in ieder geval een duidelijke en overzichtelijke informatie bron heb ik niet echt gevonden }:0

Ik ben nu aan het afstuderen en mijn werkgebied is de bouw. Maarja de crisis gooit een hoop roet in het eten en de banen liggen niet voor het oprapen helaas. Door een aantal failliete bedrijven hier in de buurt ben ik opzoek samen met 300 andere hier naar een fulltime baan. Ik weet ook nog niet of me dit gaat lukken en hoop op een parttime baan en desnoods in een andere sector.

Maar ik wil graag iets om handen hebben en laatst dacht ik misschien is de ORUN- cursus wel wat en misschien heb ik er zelf ook wat aan in mijn eigen rijden. Maar ik snap er de ballen niet van. KNHS geraadpleegd, Bokt en zo nog wel meerdere informatie bronnen gevonden. Maar echt heel duidelijk is het me niet geworden.
Toen dacht ik bokt die weet het vast! :D waar heb jij de cursus gevolgd, hoe zit het met de modules? Welk niveau heb je nodig, wat was je aan kosten kwijt? Lesmateriaal? Examens? Hoelang duurt de cursus en wat heb je als je klaar bent? Kortom hoe gaat het in zijn werk?

Dus bokt, maak me wijzer!! :D


mala26

Berichten: 4987
Geregistreerd: 05-02-13

Re: KNHS orun cursus.... hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:10

Hoi,

Of je hier wijzer van gaat worden? Maar oke. De KNHS hebben de opleidingen weer verandert. Er is geen basis orun cursus meer en ook geen niveau 2 zonder rijden. Wat ze nu hebben zijn modules. Voor elke module moet je je ,geloof ik, apart voor inschrijven. Volgens mij duurt de cursus nog wel steeds 20 weken. Je hebt dan een theorie examen, lesgeven, rijden (nu alleen je eigen paard i.p.v 3 paarden) en ook springen. En de regel is nu dat als je deze cursus hebt gevolgd je binnen 3 jaar een nieuwe cursus van hoger niveau moet volgen.
Maar wil je het echt zekers weten gewoon de knhs bellen afdeling opleidingen en goed doorvragen.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers