Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxitsmexx schreef:ook is in het springen meer dan 16 strafpunten dan nummer 1 is 2 verliespunten

Lielle schreef:sowieso is het puntenaantal voor een verliespunt omhoog gegaan (was < 45%, is < 50%) en eerlijk gezegd heeft het me eerder verbaasd dat sommige ruiters geen verlies kregen, zo beroerd waren de proeven. Ik vind het een prima ontwikkeling, met springen geldt ook 3 * weigeren (of 2 in MZ) is uitsluiting dus 2 (!) verliespunten.
Lisa_vD schreef:Nou moeten ze het alleen weer afschaffen om bij vrijwillig verlaten geen verliespunten te geven.

Talida schreef:150, dus voor alles gemiddeld een 5. Is m.i. toch wel terecht, als je voor geen enkel onderdeel een voldoende kan scoren heb je waarschijnlijk niks te zoeken in die rubriek?
Anoeska27 schreef:Ik vind dat er met de nieuwe proeven sneller winst wordt gereden. Snel verlies vind ik nog wel meevallen, je moet meer dan 30 punten te weinig hebben voor verlies.Lisa_vD schreef:Nou moeten ze het alleen weer afschaffen om bij vrijwillig verlaten geen verliespunten te geven.
Waarom zouden ze dat af moeten schaffen? Ze hebben deze regel ingevoerd omdat mensen langer in een bepaalde klasse bleven hangen door als ze bijna over moesten zich een paar keer vrijwillig af te melden tijdens de proef.
. Je krijgt nu geen verliespunt als je er vrijwillig uitgaat, terwijl dat vroeger wel zo was. Raggel schreef:Klopt wel.. Ik heb vroeger met de oude puntentelling 1 keer 149 punten gereden.. Nja was een dag ontroostbaar, dat was nog nooit gebeurt en er reden (bijna) nooit mensen onder de 150 punten.. Als je het nu gaat omtellen is 150 punt nu 174 punt.. En ja dat zie je gewoon vaak zat..
Lisa_vD schreef:xxitsmexx schreef:ook is in het springen meer dan 16 strafpunten dan nummer 1 is 2 verliespunten
1 verliespunt
Talida schreef:150, dus voor alles gemiddeld een 5. Is m.i. toch wel terecht, als je voor geen enkel onderdeel een voldoende kan scoren heb je waarschijnlijk niks te zoeken in die rubriek?
Lielle schreef:en als je zo slecht rijdt dat je in de klasse niet thuis hoort, hoor je te degraderen. Net als met springen en sgw.