Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Zag er allemaal leuk uit, lieve leuke A-welshjes, netjes tuig mooi teneu en enthousiaste kinderen en ouders. Maar de proeven waren gewoon bagger. Een meisje is haar proef 3x overnieuw begonnen, maar ahd vervolgens een dik winstpunt en een 1e prijs. Ik weet niet of ik het graag zie of niet.. bokkenootje schreef:Maar goed ik vind dat veel pubers zich ook absoluut niet kunnen beheersen als hun pony niet even luistert, en wat trekken in de mond betreft.... ik weet niet of dat zo leeftijdsgebonden is hoor!

SANEX schreef:Nu alweer schuine gezichten dus, zelfs in de Bixie's

) keihard ervandoor zien gaan. Ik als volwassene vind dat eng, maar als het dan ook nog een klein kind is die je zo in volle (ren)galop richting uitgang of zelfs de wedstrijdbanen in ziet rennen, dan draait mijn maag zich wel om!
(de bordjes). Ik denk dat het voor jonge kinderen veiliger is om binnen te starten ook al kan daar ook zat mis gaan. 
nena21 schreef:Toen mijn dochter een jaar of 7 was vond zij het allemaal niet eerlijk op een buitenwedstrijd. De Z ruiters mochten in een dichte ring rijden en die konden het al zo goed en zij moest tussen een puzzel rijden(de bordjes). Ik denk dat het voor jonge kinderen veiliger is om binnen te starten ook al kan daar ook zat mis gaan.