waar ergert een jury zich aan...

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 09:13

Ik ben vaste schrijfster van gijs hier op bokt /knip en waar wij ons het meeste aan ergeren:
- Koude kille hokjes
- Mensen die om de minuut het hokje inlopen
- Meekijkers.. mensen die je dan gaan vertellen wat je moet opschrijven enzo
- Mensen die je voor de gek proberen te houden met stootteugels enz
- Geen of weinig eten of drinken
- Lezers die les staan te geven
- Lezers die zelf beginnen
- Lezers die niet opletten
- Ruiters die stug doorrijden na fout rijden
- enz
- enz
Laatst bijgewerkt door Lielle op 19-04-06 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam jury verwijderd

Karin_deB

Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:42

Elaine schreef:
- Lezers die zelf beginnen



En waar ik me dan als lezer af en toe aan erger is dat de jury niet aangeeft dat ik mag beginnen met lezen.
Ik kijk altijd naar de jury, en pas als die hun hand op steken begin ik met lezen.

Djuukiej

Berichten: 1969
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Leiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:24

Ik erger me aan Jury's ;
- Die je standaard een 6 geven, als ze even niet opgelet hebben, of het niet goed hebben kunnen zien.
- Die uitslagen van vorige wedstrijden doornemen, en als die dan slecht zijn, en deze keer goed hebt gereden (resultaat van hard trainen) je nog geen winspunt geven omdat ze niet durven (Dan krijg je dus *Oude Proeven* 155 punten..
- En jury's die je uitlachen

Fitzroy

Berichten: 25233
Geregistreerd: 11-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:27

Djuukiej schreef:
Ik erger me aan Jury's ;
- Die je standaard een 6 geven, als ze even niet opgelet hebben, of het niet goed hebben kunnen zien.


Nee, een 8 is geloofwaardig voor iets dat mislukt is
Het kan altijd gebeuren dat een jury een onderdeel mist of iets niet ziet. Dan wordt het gemiddelde van de rest van de cijferlijst gegeven. En dat lijkt me heel reeel.

Djuukiej

Berichten: 1969
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Leiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:35

Ja maar dan denk ik, in plaats van dat jij zit te kwebbellen met iemand die de coupons ophaalt, hoor je op te letten en een punt te geven die je hoort te krijgen..
En dan erger ik me er nog het meest aan als dat onderdeel je specialiteit is ..

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:40

Maar hoe weet in hemelsnaam of de jury het wel of niet gezien heeft? Je let toch op je proef of op je boekje??

Vorige week zoog Ulysses vast in de modder waardoor hij ver voor M(of k, igg voor de bocht) uit de galop viel. Saskia heeft hem weer in de galop gezet zodat ze bij A de overgang terug nog heeft gereden, dat is de enige keer dat ik zeker weet dat de jury niet heeft opgelet, overgang niet getoond zette hij neer! Maar goed, dan geeft hij in feite toe dat hij niet oplette. Hoe weet jij dat zo zeker?

RuizSoler
Berichten: 409
Geregistreerd: 24-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:43

waar ik me echt dood aan erger is als een jury een 5 geeft en er GEEN commetaar bij zet dan denk ik echt.. HALLOO?? geef er dan ook commetaar bij. Nu kan ik er nog niks mee.

Djuukiej

Berichten: 1969
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Leiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:47

Nou als ik voorlees, kijk ik heus niet de hele tijd in m'n boekje. (Ik kan de proef zowat uit m'n hoofd, en ben geen dubbel prater). En dan valt dat heus wel op wanneer er een jury gaat praten met iemand die de coupons ophaalt.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:51

Djuukiej schreef:
Ja maar dan denk ik, in plaats van dat jij zit te kwebbellen met iemand die de coupons ophaalt, hoor je op te letten en een punt te geven die je hoort te krijgen..
En dan erger ik me er nog het meest aan als dat onderdeel je specialiteit is ..

Nounounou... jury's zijn ook maar mensen, er kan alles zijn gebeurd dat een cijfer niet geplaatst is.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:52

Zoals ik het lees stond er een 6 terwijl Djuukie hoger had verwacht...

Djuukiej

Berichten: 1969
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Leiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:55

amondi schreef:
Zoals ik het lees stond er een 6 terwijl Djuukie hoger had verwacht...


, En dat kwam dan doordat die Jury was aan het praten met de vrouw die de coupons tussendoor ophaalt. (En dus niet keek !)

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:56

Denk niet dat dit elke week voor komt, of wel Djuukie?

Wat voor cijfer had jij dan verwacht? En voor welk onderdeel?

Djuukiej

Berichten: 1969
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Leiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:57

Nee, gelukkig niet

Fitzroy

Berichten: 25233
Geregistreerd: 11-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:57

Djuukiej schreef:
Ja maar dan denk ik, in plaats van dat jij zit te kwebbellen met iemand die de coupons ophaalt, hoor je op te letten en een punt te geven die je hoort te krijgen..


Jij gaat er maar vanuit dat het zoiets is. Er kan wel een vuiltje achter m'n lens gezeten hebben. Coupons ophalen gebeurt meestal tussen 2 proeven door.

*edit* ik zie nu dat het bij jou wel zo voorgekomen is. Dan was de rest van je cijferlijst ook niet echt top anders was er wel een hoger cijfer gegeven.

Fitzroy

Berichten: 25233
Geregistreerd: 11-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:05

Overigens Djuukiej zit je in het verkeerde topic. Dit was voor ergernissen van juryleden, niet van deelnemers.
Daarvoor is deze bedoeld: viewtopic.php?f=95&t=563371

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:10

pinda_timo__ schreef:
waar ik me echt dood aan erger is als een jury een 5 geeft en er GEEN commetaar bij zet dan denk ik echt.. HALLOO?? geef er dan ook commetaar bij. Nu kan ik er nog niks mee.

Neem van mij maar aan .......... bij een 5: "Het is niks, en het wordt niks".
(Daarom staat er ook niks bij. Dat is om tere kinderzieltjes niet te kwetsen....)

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:57



Vijfjesproeven....precies zeg, die zijn eigenlijk veel interessanter (nou ja..) dan de hier alom besproken zesjesproeven.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 23:00

Luci schreef:
:))

Vijfjesproeven....precies zeg, die zijn eigenlijk veel interessanter (nou ja..) dan de hier alom besproken zesjesproeven.

Vijfjesproeven liggen tegenwoordig zeer dicht tegen een verliespunt aan. Alleen al dáárom interessanter dan zesjesproeven.......

Arabendu

Berichten: 641
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 23:04

Ik erger me nog helemaal nergens aan, doe het voor mijn plezier en laat niemand dat verzieken. (en owee degene die dat als eerste gaat lukken )

little_angel
Berichten: 278
Geregistreerd: 07-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 23:15

ik schrijf wel eens, maar ik heb er echt een hekel aan als ruiters/amazones op hun paard zitten met een blik van : ik had liever een elekstrische gehad die op muntjes werkt dan hoef ik niet zoveel te doen en dan vervolgens de proef uit komen en dan een paar keer op de pony rammen en die ouders dan heel lief: nou kindje toch dat is nou ook niet nodig!. ik zou mijn kind er meteen vanaf trekken. ik wil overigens niet zeggen dat ik altijd even vrolijk op mijn paard zit als ik geconcentreerd bezig ben, maar liever een ruiter met een sjago hoofd die geconcentreerd met zijn paard bezig is als zo iemand..

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:35

Sinds gisteren toch maar een toevoeging. Een echtelijke ruzie in de ring. Dat is pas leuk om als jury naar te kijken (NOT).

Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:39

Scum schreef:
Sinds gisteren toch maar een toevoeging. Een echtelijke ruzie in de ring. Dat is pas leuk om als jury naar te kijken (NOT).


jawel!!! juist wel!!!!

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:42

Ook als het maar voortduurt en andere ruiters nog staan te wachten om te mogen starten ?

Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:44

GE-WEL-DIG!!! Maar waren ze echt ruzie aan het maken in de ring??? hahaha.. hoe halen ze het in hun hoofd.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:11

Waarover kun je ruzie maken? Je moet toch je snuit dichthouden?
( ik ben niet nieuwsgierig hoor...)