Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Judje schreef:[knip] Wat ik ook heb gehoord van ruiters is, dat wanneer ze een onrustig paard onder de kont hadden (en er daardoor een slecht gevoel over hadden) zij toch hoge punten behaalde en wanneer zij een onrustig paard onder de kont hadden, zij ineens lagere punten behaalden.
[knip]
superpluisje schreef:Judje schreef:[knip] Wat ik ook heb gehoord van ruiters is, dat wanneer ze een onrustig paard onder de kont hadden (en er daardoor een slecht gevoel over hadden) zij toch hoge punten behaalde en wanneer zij een onrustig paard onder de kont hadden, zij ineens lagere punten behaalden.
[knip]
dit snap ik niet helemaal...
Suzanne F. schreef:Eindeloze discussie. Jureren is subjectief, is emotie, smaak.
De een interpreteert het zo en de ander zo.
Needje schreef:Suzanne F. schreef:Eindeloze discussie. Jureren is subjectief, is emotie, smaak.
De een interpreteert het zo en de ander zo.
Op zich wel, maar als jury wordt je imo wel geacht te zien of een paard zich correct beweegt, en de oefeningen goed uitvoert. Als je dit niet kan zien zit je daar niet op je plaats lijkt mij.