Mede wedstrijdsecetariaten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tilmar

Berichten: 3316
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 09:41

Kelan schreef:
Wij hebben toevallig net uitgezocht hoe je de hoofdstelnrs in Concours 3.5 goed krijgt (als in dat het automatische laatste 3 cijfers vh combinatienr zijn).

In Aanmeldingen ga je naar Bewerken, en dan naar "Vaste Hoofdstelnummers toekennen" en dan naar "Aan combinaties, bij voorkeur laatste 3 cijfers cnr".
Dan maakt Concours 3.5 de juiste hoofdstelnrs en hoef je op de startlijst alleen maar de Hoofdstelnrs mee te selecteren om af te drukken / te publiceren.


Dit is een goeie tip!
Ik heb wel ontdekt dat je het elke keer opnieuw moet doen als je nieuwe combinaties toevoegt! Anders krijg je het inschrijfnummer (wat dat ook mag zijn.. )

Charmaine
Berichten: 1414
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 22:24

Dank voor bovenstaande tip, dankbaar gebruik van gemaakt!

We gaan er natuurlijk van uit dat alle deelnemers goed voorbereid zijn, maar wat is de sanctie als je geen startnummer op/bij je hebt? Weet iemand dat? Ik kan het niet terugvinden in het discplinereglement. Art 118 zegt alleen dat het verplicht is, meer niet...

PSvanLot

Berichten: 10144
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 07:21

Charmaine schreef:
Dank voor bovenstaande tip, dankbaar gebruik van gemaakt!

We gaan er natuurlijk van uit dat alle deelnemers goed voorbereid zijn, maar wat is de sanctie als je geen startnummer op/bij je hebt? Weet iemand dat? Ik kan het niet terugvinden in het discplinereglement. Art 118 zegt alleen dat het verplicht is, meer niet...


Ik denk geen? Tenminste, ik zou er als jury geen sanctie aan hangen. Ze gaan er toch niet beter van rijden als ze geen nummer dragen.

Hopelijk waarschuwt de toezichthouder.

Setteli

Berichten: 3169
Geregistreerd: 21-03-09
Woonplaats: Twente

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 09:24

Wat doen jullie als je maar 1 of 2 combinaties voor een rubriek hebt? "Vroeger" kon je dan bij voorbaat iets toevoegen aan je vraagprogramma, dat als er minder dan een x aantal combinaties voor een rubriek waren, dat je dat alleen het beschikbare inschrijfgeld als prijzengeld hoefde uit te keren.
Bestaat dit nog of geldt dit sowieso?

Tilmar

Berichten: 3316
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 09:27

Setteli schreef:
Wat doen jullie als je maar 1 of 2 combinaties voor een rubriek hebt? "Vroeger" kon je dan bij voorbaat iets toevoegen aan je vraagprogramma, dat als er minder dan een x aantal combinaties voor een rubriek waren, dat je dat alleen het beschikbare inschrijfgeld als prijzengeld hoefde uit te keren.
Bestaat dit nog of geldt dit sowieso?


Ja, je kan wel leeglopen op dat prijzengeld.. Wij voegen dan rubrieken samen, bijvoorbeeld de B en de L1 of M1 en M2.
Dat heet dan in handicap rijden. Bij de ponies moet je even opletten wat je mag samenvoegen.

Setteli

Berichten: 3169
Geregistreerd: 21-03-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 13:40

Tilmar schreef:
Setteli schreef:
Wat doen jullie als je maar 1 of 2 combinaties voor een rubriek hebt? "Vroeger" kon je dan bij voorbaat iets toevoegen aan je vraagprogramma, dat als er minder dan een x aantal combinaties voor een rubriek waren, dat je dat alleen het beschikbare inschrijfgeld als prijzengeld hoefde uit te keren.
Bestaat dit nog of geldt dit sowieso?


Ja, je kan wel leeglopen op dat prijzengeld.. Wij voegen dan rubrieken samen, bijvoorbeeld de B en de L1 of M1 en M2.
Dat heet dan in handicap rijden. Bij de ponies moet je even opletten wat je mag samenvoegen.


Ja ik weet dat dat mag. Dat doe ik ook voor zover mogelijk. Maar soms heb je na het samenvoegen nog steeds maar 1 of 2 combi's. Of er is geen mogelijkheid om die combi met een andere rubriek samen te voegen