Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vetboltsje schreef:en als ik nu werke leren doe? dan heb je al weer wat meer ervaring als je klaar bent, omdat je dus al veel werkt
vallyke_91 schreef:ik heb best wel geluk ik vind mijn modellen best wel makkelijk. maar als ik dan rond kijk in mijn klas heb ik soms het idee dat ze echt hun best niet doen.. ik heb vaak 2 keer per week model (waarvan elke week 1 heer) en ik doe er ook best veel moeite voor ik vraag alle bekenden en ik zie het welmaar als het echt zou moeten zou ik advertentie maken in supermarkt o.i.d. of ook inderdaad wat je zegt op straat gaan
Silvaantje schreef:vallyke_91 schreef:ik heb best wel geluk ik vind mijn modellen best wel makkelijk. maar als ik dan rond kijk in mijn klas heb ik soms het idee dat ze echt hun best niet doen.. ik heb vaak 2 keer per week model (waarvan elke week 1 heer) en ik doe er ook best veel moeite voor ik vraag alle bekenden en ik zie het welmaar als het echt zou moeten zou ik advertentie maken in supermarkt o.i.d. of ook inderdaad wat je zegt op straat gaan
haha ja maar ik had minimaal 6 modellen per week nodig