Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:'Alsjeblieft' erachter zeggen kan al een hoop helpenIk vind het wel normaal eigenlijk. Fluiten misschien niet, maar als iemand voor je neus staat en je vragend aankijkt op een manier van 'wat wil jij hebben' dan zeg ik ook 'anderhalve ons rosbief'. Zie het punt niet zo wat dat betreft.
Redrumfox schreef:Ik vind het wel normaal eigenlijk. Fluiten misschien niet, maar als iemand voor je neus staat en je vragend aankijkt op een manier van 'wat wil jij hebben' dan zeg ik ook 'anderhalve ons rosbief'. Zie het punt niet zo wat dat betreft.
Blue_Eyes schreef:Redrumfox schreef:'Alsjeblieft' erachter zeggen kan al een hoop helpenIk vind het wel normaal eigenlijk. Fluiten misschien niet, maar als iemand voor je neus staat en je vragend aankijkt op een manier van 'wat wil jij hebben' dan zeg ik ook 'anderhalve ons rosbief'. Zie het punt niet zo wat dat betreft.
KiWiKo schreef:neem daartegenover het winkelpersoneel (lees dienstverleners) die uitgebreid hun eten van gisterenavond staat te bespreken terwijl jij af wil rekenen.............
dan wil ik ook nog wel eens op "dat toontje" vragen of ik misschien af mag rekenen als het hun uitkomt.....