Al enkele maanden geleden heb ik me ingeschreven voor de opleiding Dier- en Veehouderij. Vandaag ook naar de open dag geweest en ik krijg er steeds meer zin in!
Zijn er toevallig nog meer bokkers die in september op het HAS Den Bosch gaan beginnen?
Ja idd, ik ga er ook heen! Ben erg benieuwd, en ik hoop dat ik het leuk vind, want heb er nu eerlijk gezegd nog niet zo heel veel zin in.. Maar we zullen zien hoe het loopt!
Ik doe nu MBO bos en natuurbeheer, en wil over een jaar dier en veehouderij op de HAS gaan doen, of HBo bos en natuur op Larenstijn, omdat ik dat in Velp kan blijven wonen ( waar ik nu de mensen ken enzo)
haha, klinkt bekend vind het bovendien vrij veel geld, en vind dat mn paard daar meer recht op heeft.. scheelt wel dat ik niet op kamers ga enz, en ik hoop de mensen sowieso wel te leren kennen tijdens de studie
Ik ga ook in Spetember op de HAS beginnen met dier- en veehouderij!
Heb ook alle papieren en zo van de week ontvangen en wat nodig ook al weer terug gestuurd. Ik ga wel naar de introductieweek, hou wel van gek doen en feesten. Ga niet voor niets elke week op stap.
Heb er wel heel erg veel zin in! Zowel indtroductie week als de opleiding!
In welke klas (groep) zitten jullie? Ik zit in DV.1B
Ik zit al op de HAS, nu derde jaar en komend schooljaar alleen nog 'even' afstuderen Ik maak meteen ff van de gelegenheid gebruik de nieuwe HASsers uit te nodigen in het HAS Den Bosch topic
Quir, ga jij trouwens met de bus vanaf Den Bosch naar Drunen voor de kennismakingsweek?
Denk het wel, eerst met de trein naar Den Bosch en dan met de bus daar heen. Alleen weet ik niet of mijn OV-kaart al geldig is dan? Vanaf 1 Spetember toch pas?
Leuk Annette!! Al de 3e die ik 'ken' die bij mij in de klas komen.