Vakantiewerk als Stewardess

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dutchy_

Vakantiewerk als Stewardess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 19:48

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een vakantiebaan en ook vanwege mijn studie en zoek ik een baan waarbij je internationaal bezig bent en met toerisme en vrijetijd. Ik sprak vorige week in het vliegtuig een Stewardess van KLM en die deed dit als bijbaantje.

Ik heb erover nagedacht en het lijkt me echt een perfecte baan, gewoon omdat ik het zelf leuk vind en tevens is het goed voor mijn studie. Op internet kan ik er niet zo heel veel informatie over vinden.

Is er iemand van jullie die zelf als stewardess (heeft) (ge)werkt? Weten jullie of het mogelijk is om dit voor 2 maanden te doen in de vakantieperiode?

Bedankt alvast, ik ben erg benieuwd.

Nibbit

Re: Vakantiewerk als Stewardess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 19:50

Mijn vriendin werkt als stewardess, ze heeft een interne opleiding moeten volgen. Ik weet niet of ze dat wel doen als je maar 2 maanden komt werken. Misschien kun je verschillende maatschappijen bellen om meer info?

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 19:59

Die stewardess die ik sprak in het vliegtuig deed het ook maar voor paar maandjes.
Ik heb al wat verschillende maatschappijen gezien op internet en er zijn er inderdaad een paar die maar voor 2/3 maanden mensen zoeken.

Doet je vriendin dat fulltime en hoe vind ze het?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 20:01

Ze werkt fulltime inderdaad, en het bevalt goed. Ze wil het niet voor de rest van haar leven blijven doen, maar het is wel afwisselend en verdient best lekker. Eerst deed ze alleen Europa-vluchten, maar nu gaat ze ook vaak over de oceaan.