Ik moet voor ANW een onderzoek doen naar ons onderwerp, diamanten

Nou leek het me handig om dit via een enquete op bokt te doen!
Zou het fijn vinden als jullie zo compleet mogelijk willen antwoorden op de volgende vragen!
[1]Wat is de reden dat je (nep)diamanten draagt?
Om mijn outfit helemaal af te maken. Ik voel mij kaal zonder oorbellen en een horloge.
[2]Wat vind je mooi aan (nep)diamanten?
Dat het igg geen goedkope troep is. Dat het wel opvalt, maar niet van 1 km afstand.
Dat het makkelijk te combineren is, bij verschillende soorten outfit's.
[3]Waar let je op bij het kopen van een sieraad waar (nep)diamanten in verwerkt zijn?
Kwaliteit en prijs verhouding gelijk is. Dat het natuurlijk mooi is. Dat de sieraden ook bij mij eigen "stijl" passen.
[4]Hoeveel geld heb je over voor een sieraad waar (nep)diamanten in verwerkt zijn?
Echt diamanten zijn te duur voor mij. Maar ik hecht wel waarde aan een mooi sieraad.
Als ik het geld er voor zou hebben zou ik zeker een mooi setje oorbellen met bijpassende ketting kopen.
Maar dan ligt het er wel aan hoeveel geld ik heb. Op dit moment kan ik dat als student echt niet betalen.
[5]Als je kijkt naar al je sieraden waar (nep)diamanten in verwerkt zijn, wat zou daarvan de totale waarde zijn?
Pff.. mijn oorbellen en 2 armbandjes -ti sento- zit ik al gauw al 500 euro.
[6]Heb je een bepaalde steen waar je voorkeur naar uitgaat?
Swarovski, als we toch met geld mogen smijten, dan maar meteen het duurste
[7]Horen (nep)diamanten bij een bepaald type persoon?
Echt diamanten horen bij rijke dames..
Bij nep denk ik meteen aan van die gangster mensen, met playboy kettingetjes ed. Nee, niks voor mij

Bedankt voor het invullen! Als je eventueel nog vragen hebt voor in de enquete (wil eigenlijk tot 10 komen, kon er zo geen meer bedenken), laat maar weten