Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ukje schreef:Geachte Heer mevrouw.
Mijn naam is Sara Göbel en ik zit in het derde leerjaar van het vmbo. Mijn school is Bartimeus onderwijs. Het is een school voor slechtziende en blinde kinderen. Ik ben zelf slechtziend. Dit heeft geen directe gevolgen op mijn functioneren. Op school maak ik namelijk gebruik van de computer en thuis heb ik een loeplamp. Ik schrijf deze brief aan u omdat ik al gelange tijd op zoek ben naar een baan in de avonduren of op zaterdag en zondag. Mij lijkt het leuk en interessant om in de catering te werken of iets in die richting. Ik heb twee verschillende stages gelopen. Eén bij een kinderdagverblijf en de ander bij de Rabobank. Ik zou het leuk vinden om bij u in het bedrijf te komen werken. Verdere informatie van mij is dat ik 17 jaar ben en woonachtig in Aalsmeer.
Ik hoop van u te horen.
Vriendelijke groeten,
Noor Gobel
ukje schreef:Ik ben omdat ik al een tijd op zoek ben naar een redelijke bijbaan. Dit omdat ik met mijn 18 in me levensbehoefte ook moet gaan voorzien. En ik toch geen waajong krijg daarvoor te goed zie. Wou ik vragen of jullie mijn solicitatiebrief willen controleren
alvast bedankt.
Geachte heer, mevrouw,
Mijn naam is Sara Göbel en ik zit in het derde leerjaar van het vmbo. Mijn school is Bartimeus onderwijs. Het is een school voor slechtziende en blinde kinderen. Ik zelf ben slechtziend. Dit heeft geen directe gevolg op mijn functioneren. Op school maak ik gebruik van de computer en thuis heb ik ook een loeplamp.
Waarom ik deze brief aan u schrijf is omdat ik al langere tijd op zoek ben naar een baan in de avond uren of op de zaterdag en zondag. Mij lijkt het leuk en interresant om in de catering te werken of iets in die richting.
Ik heb twee verschillende stages gelopen een bij een kinderdagverblijf en de ander op de Rabobank. Ik zou het leuk vinden om bij u in het bedrijf te komen werken. Verdere informatie van mij is dat ik 17 jaar ben en woonachtig in Aalsmeer.
Ik hoop van u te horen.
vriendelijke groeten,
Noor Gobel
ukje schreef:Geachte Heer mevrouw .
Mijn naam is Sara Göbel en ik zit in het derde leerjaar van het vmbo. Mijn school is bartimeus onderwijs. Het is een school voor slechtziende en blinde kinderen. Ik zelf ben slechtziend. Dit heeft geen directe gevolg op mijn functioneren Op school maak ik gebruik, van de computer en thuis heb ik ook een loeplamp. Waarom ik deze brief aan u schrijf is omdat ik al gelangen tijd op zoek ben naar een baan in de avond uren of op de zaterdag en zondag. Mij lijkt het leuk en interresant om in de catering te werken of iets in die richting. Ik heb twee verschillende stages gelopen een bij een kinderdagverblijf en de ander op de Rabobank. Ik zou het leuk vinden om bij u in het bedrijf te komen werken. Verdere informatie van mij is dat Ik 17 jaar ben. En woonachtig in Aalsmeer.
Ik hoop van u te horen
Vriendelijke groeten
Noor Gobel
ukje schreef:Geachte Heer / Mevrouw,
Mijn naam is Sara Göbel en ik zit in het derde leerjaar van het vmbo. Mijn school is bartimeus onderwijs. Het is een school voor slechtziende en blinde kinderen. Ik zelf ben slechtziend. Dit heeft geen directe gevolg op mijn functioneren. Op school maak ik gebruik van de computer en thuis heb ik ook een loeplamp. Waarom ik deze brief aan u schrijf is omdat ik op zoek ben naar een baan in de avond uren of op de zaterdag en zondag. Mij lijkt het leuk en interresant om in de catering te werken of iets in die richting. Ik heb twee verschillende stages gelopen een bij een kinderdagverblijf en de ander op de rabobank. Ik zou het leuk vinden om bij u in het bedrijf te komen werken. Verdere informatie van mij is dat Ik 17 jaar ben. En woonachtig in aalsmeer.
Ik hoop van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Noor Gobel
tjady schreef:Naam en adres van het bedrijf hier invullen.
Plaats en datum hier invullen.
Betreft: open sollicitatie
Geachte Heer en of Mevrouw,
Ik schrijf deze brief aan u omdat ik al geruime tijd op zoek ben naar een baan in de avond uren of het weekend.
Het lijkt mij leuk en interessant om in de catering te werken of iets in die richting. (Hier moet je uitleggen waarom het je leuk en interessant lijkt en waarom speciaal bij dat bedrijf) Ik zou het leuk vinden om bij u in het bedrijf te komen werken.
Ik heb twee verschillende stages gelopen een bij een kinderdagverblijf en de ander op de Rabobank. ( Geef hierbij aan wat je zoal op je stage als taken hebt gehad)
Mijn naam is Noor Göbel, ik ben 17 jaar en ik zit in het derde leerjaar van het vmbo. Mijn school is bartimeus onderwijs. Het is een school voor slechtziende en blinde kinderen. Ik zelf ben slechtziend. De slechtziendheid heeft geen directe gevolg op mijn functioneren.
Op school maak ik gebruik, van de computer en thuis heb ik ook een loeplamp.
Ik hoop van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Noor Göbel.
(hieronder CV, dat vul je in op een aparte pagina die je achter je eerste brief zet.)
Persoonlijke gegevens:
Achternaam
Voornaam
Adres
Postcode
E-mailadres
Geboortedatum
Geboorteplaats
Geslacht
Burgerlijke staat
Opleidingen:
Werkervaring: