Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elessar schreef:Sorry, maar wat een gezeur over school te laatste tijd zeg.
Wees blij dat je überhaupt de kans hebt om naar school te gaan, een toekomst hebt!
Daarmee zeg ik niet dat er geen ruimte is voor het verbeteren van het één of het ander, hoor, maar ik vind veel scholieren echt ondankbaar overkomen.
x_manon_x schreef:Ik heb per week 36 uur les. Tsja het is niet anders hoor,
en het is niet dat we iedere les les hebben om zo maar te zeggen.
Wees blij dat je überhaupt de kans hebt om naar school te gaan, een toekomst hebt!
Daarmee zeg ik niet dat er geen ruimte is voor het verbeteren van het één of het ander, hoor, maar ik vind veel scholieren echt ondankbaar overkomen.
Kikker2 schreef:Ik ga in Nederland naar school en ik heb meestal (!) gewoon 5 dagen per week van 8.20u tot 16.00u les hoor, zonder ook maar één tussenuurtje.Inderdaad. En ik vind dat jullie in Nederland geluk hebben, wij hebben alle dagen (behalve woensdag, dan van 20 na 8 tot 12) van 20 na 8 tot 5 vijf voor vier school.
Jara schreef:Alleen bij ons hebben we 2x een kwartier pauze, de grote pauze hebben ze afgeschaft
FamBloem schreef:Bij ons in groningen zijn ze er voor aan het staken geweest
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp ... &pid=69711