. Bij de ene school is het wel en de andere niet.
Mag dit zomaar? Ik vind het wel raar
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
. Ik heb 2 vrije dagen per maand.
Is toch ook best normaal?
Als je werkt heb je toch ook niet om de haverklap vakantie? Ik heb het geluk dat mijn hbo best soepel met vakanties is, maar vriendinnen op de universiteit hebben alleen een paar weken zomervakantie, waarin ze herkansingen moeten doen en 2 weken vrij met kerst. Maris89 schreef:Ja, dat snap ik wel maar de leraren zitten zelf wel thuis in de vakanties. Ik heb 2 vrije dagen per maand.
Daarbij ben je om te leren, dus ik snap niet waarom je vergoeding zou moeten hebben. Ik weet niet in welk jaar je zit, maar in de eerste paar jaar ben je toch echt een blok aan iemands been als stagiair
. HouVanUtopia schreef:Ik werk idd ook 5 dagen.
Vakantie en vrije dagen van het bedrijf volgen
Recht op 5 vrije dagen per 10 weken.
Vergoeding wanneer bedrijf wil en ook hoeveel hun willen.
Idd vergoeding moet gelijk zijn.
En nu we hier toch zijn: Hoeveel vergoedingen krijgen jullie en wat voor baan.
Ik moet volgend jaar een afstudeerstage fysiotherapie lopen, maar heb nog van niemand die dat nu doet gehoord dat je daar geld voor krijgt
verootjoo schreef:Krijgen jullie serieus geld om stage te lopenIk moet volgend jaar een afstudeerstage fysiotherapie lopen, maar heb nog van niemand die dat nu doet gehoord dat je daar geld voor krijgt

verootjoo schreef:Krijgen jullie serieus geld om stage te lopenIk moet volgend jaar een afstudeerstage fysiotherapie lopen, maar heb nog van niemand die dat nu doet gehoord dat je daar geld voor krijgt

_