Stageplaats.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
evanescence

Berichten: 2995
Geregistreerd: 30-12-06
Woonplaats: Veluwe.

Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-07 13:28

Heej,,
Ik moet dit jaar voor de eerste keer stage lopen. Heb er best wel zin in. maar moest nu al een stage plaats hebben. terwel ik pas op 31maart moet beginnen tot 4 april. (maandag t/m vrijdag) Dus mijn vraag was. Hebben jullie dat ook, dat je zo vroeg al een stageplek moet hebben. of is dat gewoon omdat het de eerste keer is.

Groetjes marleen.

Aroha♥Aoteroa
Dancer H <3


ImkeTarek

Berichten: 2271
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:33

nou Marleentje.. t is wel handig om vroeg opzoek te gaan naar een stage hoor Knipoog !
als je dr optijd bij bent kan je de leukste stageplekjes krijgen, anders zijn die allemaal al vergeven!

ik hoef opzich niet zo ver van te voren stage te hebben, maar t is wel verstandig om nu al een stage te regelen voor volgend jaar zelfs! maar dat komt ook omdat dr maar weinig stageplekken bij DA's zijn Tong uitsteken !

<3 Tarek <3 Wiepkje <3

evanescence

Berichten: 2995
Geregistreerd: 30-12-06
Woonplaats: Veluwe.

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-07 13:36

Oke, Ik vind dit zelf wel erg vroeg weetje. het is pas volgendjaar..... Tong uitsteken
Maar ik heb nu wel een hele leuke stage plek.
ga koeien melken en kaas maken... Lachen Tong uitsteken
Maar bedankt.

Aroha♥Aoteroa
Dancer H <3

ImkeTarek

Berichten: 2271
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:38

jaaa... met jongens die een mooie leeftijd voor je hebben hea Knipoog

<3 Tarek <3 Wiepkje <3

evanescence

Berichten: 2995
Geregistreerd: 30-12-06
Woonplaats: Veluwe.

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-07 13:41

Haha Tong uitsteken , niet dat ik me daar met jongens bezig ga houden hoor... Huilen van het lachen aleen die zoons van die man gingen gelijk vragen hoe oud ik was.. Bloos!
Ik vind het aleen nog steets raar. dat ik zo vroeg moest gaan zoeken. die boer zij het zelf ook al. het is wel erg vroeg voor die tijd. Maar je heb je stage plek dus het komt goed... Lachen

Aroha♥Aoteroa
Dancer H <3

_PassoaJus

Berichten: 4299
Geregistreerd: 12-05-07

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:58

Ik moest vorig jaar op m'n laatste schooldag een sollicitatiebrief schrijven. Deze brief is vorige week door school op de post gedaan naar m'n stage plek.
Ik word dan gebeld door m'n stageplek voor een gesprek. Dan kijken we wanneer ik ga, wat ik moet doen etc...

Mijn stage is trouwens als het doorgaat op de manege waar ik jaren heb gereden.
Mijn bijrijdpaardje staat daar gestald, dus dat is zooooooo handig! Haha!

Herinner je gister, droom over morgen maar LEEF vandaag!

evanescence

Berichten: 2995
Geregistreerd: 30-12-06
Woonplaats: Veluwe.

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-07 15:58

Oke, ik hoop voor je dat het door gaat Lachen
Ik heb ook een stage plek gevonden. Ik ga leren koeienmelken en kaas maken.. Lachen Heb er best veel zin in.

Aroha♥Aoteroa
Dancer H <3

netam12

Berichten: 2941
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:49

Het is wel handig om te weten waar je al stage gaat lopen. Voor ons wordt er een stageplek geregelt helaas .,meestal is het geen leuke stage plek..
Maar je hebt inderdaad soms dat jet het al heel vroeg te weten komt of moet gaan zoeken omdat alles zo snel vol is

Goede vrienden zijn net sterren,je ziet ze niet altijd,maar je weet dat ze er altijd voor je zijn

_PassoaJus

Berichten: 4299
Geregistreerd: 12-05-07

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:12

In mijn geval kregen wij op papier uit welke stage adressen wij konden kiezen.
En daar stond mijn oude manege, nu de thuisbasis van mijn club waar ik bij rij ook bij.
M'n bijrijdpaardje staat er, ik kom er graag, lekker dichtbij en zo zijn er nog wel een paar redenen waarom ik daar stage wil lopen!...

Hoop dat het doorgaat! Lachen

Herinner je gister, droom over morgen maar LEEF vandaag!

NuggT

Berichten: 5498
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Delft

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 18:06

Dit is ook mijn eerste jaar dat ik stage moet lopen.
Zit nu in mijn examen jaar.
Voor de vakantie kregen we al te horen dat we moesten gaan rondbellen en kijken voor stage plaatsen.
Volgens mij is dat om te voorkomen dat veel mensen naderhand nog steeds geen stageplek hebben.

Ik heb ook nog steeds geen stageplek, heel veel mensen hebben gewoon niemand nodig. Toch blijven proberen. Lachen

Peanut & Katelijne.

Sence

Berichten: 9821
Geregistreerd: 13-03-06

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 13:36

Ik zit in mijn 1e jaar en moet na de herfstvakantie al 8 weken stagelopen. Heb al een plekje gevonden, alleen nog even een afspraak maken met die mensen zelf. School ging in ieder geval akkoord.

Those loved by God die first

amy_leftover

Berichten: 2506
Geregistreerd: 29-09-05

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:35

Wij moesten afgelopen schooljaar ook al op zoek gaan naar een stageplaats voor dit jaar.
Zelf was ik vrij laat en had ik aan het eind van de vakantie nog geen stageplaats.
Nog snel even een brief gestuurd en ik had geluk... werd een dag later gebeld en ben gelijk aangenomen. Pling

Bij mijn opleiding willen ze graag dat je al erg vroeg begint te zoeken, omdat het best moeilijk is om een stageplaats te vinden.
Ik volg de opleiding SPH en zit nu in het tweede jaar, vooral voor tweedejaars SPH-studenten is het erg moeilijk om een plekje te vinden. Ach gut
Uit mijn klas zijn er nog steeds maar weinig mensen met een stageplaats.
In het eerste jaar hoefde ik trouwens nog niet zo vroeg op zoek te gaan naar een stageplaats, omdat ik toen maar 100 uur stage hoefde te lopen Lachen

Ilzjuh
Berichten: 7565
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Overal en nergens.

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 00:00

Ik moet volgend jaar Mei. Maar het is voor ons ook wel handig om nu al te zoeken hoor. Anders zijn alle leuke plaatsen al weg. Knipoog

          Let me be the one you call,
                if you jump I'll break your fall...

evanescence

Berichten: 2995
Geregistreerd: 30-12-06
Woonplaats: Veluwe.

Re: Stageplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-07 18:04

Oke bedankt alleenmaal Lachen

Aroha♥Aoteroa
Dancer H <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vitas en 66 bezoekers