ik ga dit jaar naar 3 vmbo ik kwam van 2 havo/ vwo
ik mocht op mijn eindrapp 1x 4 en 2 x 5 hebben ..
alleen mijn talen zijn problematisch voor mij .. dus na veel sleutelen heb ik het voor elkaar gekregen een 3 voor frans (3 rapporten) optehalen naar een 4 en een 5 voor engels en duits te halen (klinkt laag .. maar door oa dyslexti kan ik de talen zeer moeilijk beheersen)
nu het 1e : mijn geschiedenis leraar had de fout gemaak opv een 6 een 5 in ted vullen ..
hierdoor zou ik niet naar de havo kunnen.. ofwel wij gingen rondbellen:
leraar gaf toe dat het zijn fout was maar hij kon er verder niks aan doen .. ik moest mn mentrix hebben
oke die gebelt zou het regelen
werden we gebelt dat het nu niet meer te veranderen is en dat ik als ik aanstaand jaar mij zou bewijzen het mogelijk zou zijn om op 4 havo door te gaan
ook zou ze ervoor zorgen dat ik geen duits en frans meer zou hebben zodat dit makkelijker haalbaar was
ik krijg dus mijn boeken .. ook een duitsboek .. daar ben ik dus achteraan gegaan ..
zeggen ze o vergeten we hebben het niet opgekregen dus nu ben je verplicht als jij niet naar havo overstapt gewoon eindexamen ook in duits te doen

ofwel .. ik moet duits op wonderbaarlijke manier een 8 krijgen en naar havo overstappen -> gezien ik met moeite een 4 haalde .. is dat vrijwel onmogelijk
of ik moet eindexamen doen in duits -> hoe moeilijk wil ik mijn examen dan halen

het gaat me op dit moment echt gewoon te ver.. weten jullie wat hieraan te doen is?