zijn ze helemaal gek aan het worden?!?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

zijn ze helemaal gek aan het worden?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 22:40

oke ik zal het zo kort mogelijk uitleggen:
ik ga dit jaar naar 3 vmbo ik kwam van 2 havo/ vwo
ik mocht op mijn eindrapp 1x 4 en 2 x 5 hebben ..
alleen mijn talen zijn problematisch voor mij .. dus na veel sleutelen heb ik het voor elkaar gekregen een 3 voor frans (3 rapporten) optehalen naar een 4 en een 5 voor engels en duits te halen (klinkt laag .. maar door oa dyslexti kan ik de talen zeer moeilijk beheersen)
nu het 1e : mijn geschiedenis leraar had de fout gemaak opv een 6 een 5 in ted vullen ..
hierdoor zou ik niet naar de havo kunnen.. ofwel wij gingen rondbellen:
leraar gaf toe dat het zijn fout was maar hij kon er verder niks aan doen .. ik moest mn mentrix hebben
oke die gebelt zou het regelen

werden we gebelt dat het nu niet meer te veranderen is en dat ik als ik aanstaand jaar mij zou bewijzen het mogelijk zou zijn om op 4 havo door te gaan
ook zou ze ervoor zorgen dat ik geen duits en frans meer zou hebben zodat dit makkelijker haalbaar was

ik krijg dus mijn boeken .. ook een duitsboek .. daar ben ik dus achteraan gegaan ..
zeggen ze o vergeten we hebben het niet opgekregen dus nu ben je verplicht als jij niet naar havo overstapt gewoon eindexamen ook in duits te doen Scheve mond

ofwel .. ik moet duits op wonderbaarlijke manier een 8 krijgen en naar havo overstappen -> gezien ik met moeite een 4 haalde .. is dat vrijwel onmogelijk
of ik moet eindexamen doen in duits -> hoe moeilijk wil ik mijn examen dan halen Scheve mond

het gaat me op dit moment echt gewoon te ver.. weten jullie wat hieraan te doen is?

Yessy

Re: zijn ze helemaal gek aan het worden?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 10:12

Het kan niet meer veranderd worden? Wat is dat nou weer voor onzin, ze hoeven die cijfers niet landelijk defenitief af te geven toch?
Tijd voor een gesprekje met de algemeen directeur? En je ouders flink laten stalken?

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 02:20

Jah precies, dit kunnen ze niet maken hoor!
Door een fout van een leraar zou jij niet naar de havo kunnen, belachelijk! Werk van maken Vork

Guardian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 02:37

god o god, wat zou die school een laaiende oorlog met mij hebben als je mijn kind was geweest!!!
leraar maakt een fout en daar moet jij voor boeten? nee echt niet he!

ik zou als ik jou was je ouders met de directeur van de school laten praten en als dat niet werkt dan zou ik als ouder al gaan dreigen naar de pers te stappen met het verhaal van hoe slecht deze school wel niet is en wat een amateuristiese fouten er wel niet gemaakt worden en niet opgelost worden...en het ergste is nog...de kinderen zijn de dupe!!!!

moet je opletten hoe snel ze het oplossen...mn ma heeft een soortgelijke tactiek toegepast voor mn zusje en het werkte erg goed moet ik zeggen!

maar ik zou dit zeer zeker niet over mijn kant laten gaan!

hildetc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 12:07

niet pikken, dit mag niet! en als het binnen school niet lukt zou ik het bovenschools aanpakken en het hogerop spelen.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 12:16

Ik zou het hier absoluut niet bij laten zitten! Coordinator? Decaan? Directie?
Het is echt triest dat jij hier nu de dupe van bent geworden.. Nagelbijten / Gniffelen

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 15:26

ik heb met mijn nieuwe mentor gesproken en hij zegt:
duits kan ik nu niet
meer uit je vakkenpakket halen .. maar ik kan wel voor je regelen dat je er niet op kan blijven zitten of op kunt zakken .. ook zal ik ervoor zorgen dat je het niet als examenvak hebt Lachen

meer kan hij helaas niet voor mij doen .. maar hier ben ik allang blij mee Lachen Ja

vind het alleen gewoon gestoort dat het zo heeft moeten lopen Scheve mond je zou zegggen dat je school en mentoren er zo veel mogelijk aan doen om je over te krijgen . niet helemaal dus Scheve mond

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 15:36

Als je er niet op kunt blijven zitten of zakken kan je net zo goed niet naar de lessen komen toch? Lachen

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 16:25

nee dat klopt Clown maar als ik van vmbo naar havo over wil stappen zal ik wel een goede indruk achter moeten laten Clown!