Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Judith

Berichten: 3943
Geregistreerd: 09-05-06

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:14

Ja Lachen
Maar m'n ouders vinden het best veel:

Wacht, ik ga weer ff qouten:
_Judith schreef:
Ja, het is best veel, en ik ben op woensdag om 15.00 uur ong. thuis. dus dan moet ik nog wat hw maken ( niet veel) en 's avonds moet ik nog naar muziek.. maar m'n hw heb ik meestal op school al af, dus de tijd...

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:16

Moet je persé of woensdag die folders lopen? Ik kreeg ze altijd op za of zo en moest ze voor woensdag bezorgen, dat was voor NetwerkVSP.

_Judith

Berichten: 3943
Geregistreerd: 09-05-06

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:19

Ik weet het niet, vergeten te vragen.. want als ik ze bijv. op maandag aangeleverd krijg, zou je dan ook gewoon op maandag, dinsdag en woensdag kunnen doen? verspreiden een beetje??

Edit; Een jongen uit mijn klas doet ook bij NetwerkVsp Lachen

Celiien

Berichten: 13260
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:25

Ik vind dat je vrij weinig krijgt.

heb vorige zomer bij buijzerd bezorgd; kreeg op woensdag folders, voor het weekend bezorgen.
Had niet een groot wijkje, ongeveer 150 krantjes, inclusief een flatgebouw(krijg je minder voor).

Ik verdiende 8 euro per week

En het is heel zwaar werk. Vooral als het regent, dan worden al die k*t dingen nat en dan is het niet meer te tillen

Heb je trouwens een fietsentas aangevraagd? ik moest er 20 cent voor inleveren(niet per week, maar voor 1x) amar het is wel aan te raden

succes Knipoog

_Judith

Berichten: 3943
Geregistreerd: 09-05-06

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:28

Ik heb nog niet beslist of ik het doe, ze zouden rond 3 uur terugbellen..
Citaat:
Krijg ik een fietstas?
We hebben krantentassen en schoudertassen. Voor iedere tas vragen we een borg die je weer geheel terug krijgt als je stopt met bezorgen mits deze tas nog in goede staat is.

Celiien

Berichten: 13260
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:29

dan zou ike en fietstas nemen
schoudertas moet je vullen->lopen->het is op dus naarhuis->vullen->lopen->het is op dus naar huis->vullen->etc...

heel irritant Bloos

Macha876
Berichten: 2201
Geregistreerd: 15-08-05

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:32

Ik doe de sportkrant hier in het buitengebied.
Doe er een uurtje over,soms korter,heb 90 huizen.
Hoef maar 1x perweek.
En verdien 10 euro per week Lachen
Dat is dus het voordeel aan een buitengebied.

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:34

Ik loop ook folders.... 200 stuks, krijg ik tussen de 4 en 12 euro voor, met kerst meer... Die ik zo'n 1,5 of 2 uur over.... Ik zit er aan te denken om te stoppen, krijg last van mijn rug en het verdiend niet goed.... (ben 14)

capopjekop

Berichten: 30667
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:34

Ik deed vroeger als 15 jarige de gelderlander. Dat waren 75 kranten en ik was daar 50 minuten mee bezig en ik verdiende per maand 120 euro. Omgerekend is dat 6 euro per uur.

Bucas
Berichten: 728
Geregistreerd: 13-07-07

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:38

Ben 13 heb de Lwc, doe het samen met een vriendin om de week.

Ben een uurtje bezig per keer 5 euro. Voor 2 weken 65,-.

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:40

Maris89 schreef:
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik vind dat vrij weinig. Het is ook niet echt motiverend als je zo weinig krijgt. Zelf heb ik ´s ochtends de telegraaf gelopen en kreeg daar 250 euro voor. Dat zijn leuke bedragen maar daar moet je wel wat voor doen (lees: heel vroeg opstaan Knipoog ) .



Serieus? En hoeveel huizen deed je dan ? Hoelang was je bezig en tenslotte stonden de huizen bij elkaar in de buurt?

Ik ben met 80 (of nog minder? geen idee meer.) huizen begonnen voor 4.50 euro heb er nu ongeveer 90 en doe het nog steeds voor 4.50 euro.(Ik doe de gelderlander.)
Moet dus ook elke ochtend vroeg op staan. Door de weeks ben ik ongeveer een uurtje bezig en op de zaterdag iets langer.


EDIT: En ik ben bijna 17.

_Judith

Berichten: 3943
Geregistreerd: 09-05-06

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:22

Ik zit te twijfelen..
Zal ik het misschien verkeerd verstaan hebben? Dat het 230 huizen waren i.p.v 330?

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:28

lovelygirly schreef:
Maris89 schreef:
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik vind dat vrij weinig. Het is ook niet echt motiverend als je zo weinig krijgt. Zelf heb ik ´s ochtends de telegraaf gelopen en kreeg daar 250 euro voor. Dat zijn leuke bedragen maar daar moet je wel wat voor doen (lees: heel vroeg opstaan Knipoog ) .



Serieus? En hoeveel huizen deed je dan ? Hoelang was je bezig en tenslotte stonden de huizen bij elkaar in de buurt?

Ik ben met 80 (of nog minder? geen idee meer.) huizen begonnen voor 4.50 euro heb er nu ongeveer 90 en doe het nog steeds voor 4.50 euro.(Ik doe de gelderlander.)
Moet dus ook elke ochtend vroeg op staan. Door de weeks ben ik ongeveer een uurtje bezig en op de zaterdag iets langer.


EDIT: En ik ben bijna 17.


Ik was 17, en liep de Telegraaf. Het was in mijn eigen woonwijk met ong. 200 huizen (weet het niet precies meer maar was wel boven het gemiddelde). Ik deed er iig 2 uur over. Stond om 04:30 op en was rond 07:00 klaar. Op zaterdag deed ik er langer over.

_Judith

Berichten: 3943
Geregistreerd: 09-05-06

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:38

Jow.. Ik zou dat echt niet kunnen Lachen

Maanon_
Berichten: 1139
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:47

ik ben 14 en heb ook een krantenwijk Haha! breng iedere woensdag de Westervoortpost rond.
heb ongeveer 230 huizen en zonder folder verdien ik dan 4,30 euro en dan per folder krijg ik er dan 1,35 euro bij.
ik krijg ook weinig tijd ze worden 's ochtends gebracht (als ik op school zit) en dan ben ik drie uur uit snel naar huis kranten vouwen enz enz en dan ben ik tegen 6 uur klaar (als ik er een folder bij heb en dit is op zijn laatst meestal toch wel veel eerder omdat ik een wisselend rooster heb en soms heel laat naar school moet Knipoog) ze MOETEN bij mij op woensdag rondgebracht zijn...
maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor een krant je doet mijn broer verdient er veel meer mee aangezien hij de zondagskrant doet en dat zijn dezelfde huizen maar daar zitten 2 standaartfolders bij en vaak nog wel een paar extra
ik heb ook fietstassen maar gebruik ze nooit (breng de kranten meestal rond op mijn skates Clown gaat sneller Tong uitsteken )

lauwie

Berichten: 1904
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: waskemeer

Re: Hoeveel verdient een kranten/folder wijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 10:49

hoeveel je verdient met een folder of kranten wijk is erg verschillend. het ligt aan de wijk en de hoeveelheid folders die je moet lopen. ik liep 365 folders en deed daar ong 2 2,5 uur over en ik kreeg 12 euro. kranten verdient beter maar die zijn ook zwaarder.
het is niet echt een top baan. ook in regen en storm moet het worden rondgebracht.