Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! En ik vond dat het makkelijk te combineren was met een paard, ik was alleen wel veel later uit.(weet niet of dat bij jou ook zo gaat gebeuren) Dus had minder de tijd om bij me paard te blijven als ik daar was door de weeks.
En je hebt meer tijd na school tijd.
Zoniet, wordt het toch wel blokken thuis.

Gaat vast en zeker lukken!! 

behalve de laatste toetsweek, toen móest ik wel even mijn paard een weekje vakantie geven
Dat kan hier makkelijk aangezien ik mijn paarden bij huis heb en ze dus de hele dag in de weide staan. 
, ik kan echt niet plannen..
.viefdepief schreef:Ik heb net mijn VWO diploma opgehaald en rijd vrij fanatiek. Zelfs nog wedstrijden gereden tussen de examens door
Voor mij was het prima te combineren. Mijn paard staat niet thuis, maar ongeveer 10-15 minuutjes fietsen.
Op school deed ik altijd goed mee waardoor ik niet zo heel veel thuis hoefde te doen en voor andere dingen was er
ook nog genoeg tijd over. Je moet het gewoon goed plannen
Goed bijhouden wat je wanneer af moet hebben, wanneer je naar je paard wilt, wat met vriendinnen wilt afspreken etc.
Dan komt het vast helemaal goed

, en verder niet zo veel uitgevoerd, huiswerk eigenlijk nooit gemaakt. Ik heb mijn paard thuis staan, dus dat scheelt wel best veel tijd. Wel moet je altijd alles zelf doen, dus 's ochtens voeren, 's middags/ 's avonds rijden, stal, voeren enz. Op drukke dagen in proefwerkweken reed ik wel eens niet, maar ik vond altijd nog wel een gaatje tijd om even de stal te doen en te poesten, mijn moeder springt ook wel eens bij. Verslagen heb ik ook wel eens 's nachts gemaakt, maar ach, dat moet je af en toe maar voor je paard over hebben
Ook leren was wel eens nachtwerk. 
(nu moet ik eerlijk zeggen dat ik in dit jaar steeds om 1 uur al uit was... dat hebben niet veel scholen
)