[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37253
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:15

Stage gezocht: Diergezondheid/Dierenwelzijn. HBO

Heeft iemand misschien een idee voor een stagebedrijf voor mij?

Ik studeer Applied Animal Science aan de Hogeschool Van Hall Larenstein in Velp. Voor mijn laatste jaar ben ik op zoek naar een stage in de richting van diergezondheid of dierenwelzijn. Diersoorten van mijn interesse is hoofdzakelijk Paard maar ook koeien, geiten en andere veesoorten. De stage moet 20 weken duren met 5 dagen fulltime stage per week.

Hebben jullie ideeën van bedrijven of weet je toevallig een bedrijf die nog een stagiaire zoekt? Laat het mij weten! Ik ben best benauwd dat ik niks ga vinden :o

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:33

Marjoow schreef:
Stage gezocht: Diergezondheid/Dierenwelzijn. HBO

Heeft iemand misschien een idee voor een stagebedrijf voor mij?

Ik studeer Applied Animal Science aan de Hogeschool Van Hall Larenstein in Velp. Voor mijn laatste jaar ben ik op zoek naar een stage in de richting van diergezondheid of dierenwelzijn. Diersoorten van mijn interesse is hoofdzakelijk Paard maar ook koeien, geiten en andere veesoorten. De stage moet 20 weken duren met 5 dagen fulltime stage per week.

Hebben jullie ideeën van bedrijven of weet je toevallig een bedrijf die nog een stagiaire zoekt? Laat het mij weten! Ik ben best benauwd dat ik niks ga vinden :o

Neem eens contact op met Stal Mansour, die zijn voor hun paarden enorm veel bezig met paardenwelzijn

Marjo

Berichten: 37253
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:39

Naskapower schreef:
Marjoow schreef:
Stage gezocht: Diergezondheid/Dierenwelzijn. HBO

Heeft iemand misschien een idee voor een stagebedrijf voor mij?

Ik studeer Applied Animal Science aan de Hogeschool Van Hall Larenstein in Velp. Voor mijn laatste jaar ben ik op zoek naar een stage in de richting van diergezondheid of dierenwelzijn. Diersoorten van mijn interesse is hoofdzakelijk Paard maar ook koeien, geiten en andere veesoorten. De stage moet 20 weken duren met 5 dagen fulltime stage per week.

Hebben jullie ideeën van bedrijven of weet je toevallig een bedrijf die nog een stagiaire zoekt? Laat het mij weten! Ik ben best benauwd dat ik niks ga vinden :o

Neem eens contact op met Stal Mansour, die zijn voor hun paarden enorm veel bezig met paardenwelzijn


Bedankt voor de tip. Ik weet niet of dit ook op HBO niveau mogelijk is, maar ik ga zeker even kijken!

Selina

Berichten: 14337
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 18:13

Goh, handig topic. Geen idee of het werkt, maar het kan nooit kwaad :D

Stage gezocht:

Vanaf september t/m januari een stageplek communicatie en multimedia, in de richting van content design omgeving Ede/Arnhem (Plaats Utrecht kan ook) Op HBO niveau.

Gracefull

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-01-07
Woonplaats: Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 08:21

Het bedrijf waar ik in 2013 ben geweest zoekt weer mensen. Park Lane Stables in Ontario, Canada:

We are looking for a working student to join our team. Riding and possibly showing to qualified individual. Accommodation available. Great opportunity for a young professional looking for a career in the horse industry. Summers in Ontario, winters in FL. Please send resume to kmervyn@gmail.com

https://www.yardandgroom.com/Job/Canada ... ent/111645

Als je vragen hebt over mijn ervaringen mag je me een pb sturen. :)

Vavane
Berichten: 154
Geregistreerd: 30-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:23

Marjoow schreef:
Stage gezocht: Diergezondheid/Dierenwelzijn. HBO

Heeft iemand misschien een idee voor een stagebedrijf voor mij?

Ik studeer Applied Animal Science aan de Hogeschool Van Hall Larenstein in Velp. Voor mijn laatste jaar ben ik op zoek naar een stage in de richting van diergezondheid of dierenwelzijn. Diersoorten van mijn interesse is hoofdzakelijk Paard maar ook koeien, geiten en andere veesoorten. De stage moet 20 weken duren met 5 dagen fulltime stage per week.

Hebben jullie ideeën van bedrijven of weet je toevallig een bedrijf die nog een stagiaire zoekt? Laat het mij weten! Ik ben best benauwd dat ik niks ga vinden :o


Neem eens een kijkje op paardsignalen.nl, hier ben ik bijna klaar met stage en zijn ze opzoek naar iemand nieuws. de website is in ontwikkeling dus nog niet alles werkt of klopt. Voordat de website officieel gelanceerd wordt moet er nog heel veel content opkomen en daar mag je dan bij helpen. Als je vragen hebt kan je pb sturen :)

marie1992
Berichten: 22
Geregistreerd: 29-09-12

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:48

Zijn er nog mensen opzoek naar een super leerzame stage in een gezellig team?

Kijk dan bij ehorses. Zowel mogelijkheden voor een stage in Nederland als in Duitsland

Zoek jij een stageplaats?
Voor de Nederlandse markt zoeken wij vanaf juni/juli nog een stagiaire met veel motivatie, die ons team voor ten minste 3 maanden wil ondersteunen.

Wat krijg jij daar voor terug? Jij krijgt inzicht in onze marketing en je bent zelfstandig verantwoordelijk voor Social Media Campagnes en veel meer!

Waar moet je aan voldoen?
- Natuurlijk moet je de Nederlandse taal beheersen en Duits is een pre
- Je moet student zijn
- Veel motivatie en eigen ideeen hebben.

Ben jij geinteresseerd? Stuur dan een korte sollicitatie aan support@ehorses.de!
We verheugen ons op jullie!
❌❌ P.S. Hier vindt je de volledige beschrijving van de stageplek & opdrachten http://ow.ly/Ko0p300un6T

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:17


Nyaleti

Berichten: 6256
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 22:12

Marjoow schreef:
Stage gezocht: Diergezondheid/Dierenwelzijn. HBO

Heeft iemand misschien een idee voor een stagebedrijf voor mij?

Ik studeer Applied Animal Science aan de Hogeschool Van Hall Larenstein in Velp. Voor mijn laatste jaar ben ik op zoek naar een stage in de richting van diergezondheid of dierenwelzijn. Diersoorten van mijn interesse is hoofdzakelijk Paard maar ook koeien, geiten en andere veesoorten. De stage moet 20 weken duren met 5 dagen fulltime stage per week.

Hebben jullie ideeën van bedrijven of weet je toevallig een bedrijf die nog een stagiaire zoekt? Laat het mij weten! Ik ben best benauwd dat ik niks ga vinden :o


Op wat voor soort bedrijf zou je wat willen? En kan het evt intern? Ben van brabant en zit in dezelfde sector dus ken wel wat bedrijven

Marjo

Berichten: 37253
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 08:49

Ik heb je even een PB gestuurd casperzazoe! :)

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 13:51

HBO stage - Marketing, Communicatie en Branding (Niet paard-gerelateerd)

De KLM is voor komende periode op zoek naar een enthousiaste stagiair voor hun Marketing afdeling. Het betreft een meewerkstage :) Meer info vind je in de volgende link:

https://klm.heeft-vacatures.nl/meewerks ... t/90015/0/

AniekMac

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-09-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:27

Stage gezocht:

Samen met een klasgenoot ben ik op zoek naar een stage, het liefst op een dressuurstal en het moet net over de grens van Nederland zijn omdat we in Nederland niet samen op stage mogen.
Het gaat om de periode van eind augustus tot begin november volgend schooljaar.
We moeten dus intern kunnen en er moeten ook 2 paarden mee kunnen.
We zoeken een stage met een leuke sfeer waar je veel kunt leren!
Als iemand nog iets weet horen wij dit heel graag!! :D

larissa96
Berichten: 591
Geregistreerd: 15-11-10
Woonplaats: Zaanstad

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:00

Ik heb de afgelopen 5 maanden stage gelopen bij RAI Amsterdam op de marketing afdeling en heb het er super naar mijn zin gehad! Komende vrijdag is mijn laatste dag alweer en vandaar dat zij nu op zoek zijn naar een nieuwe stagiair. Misschien dat iemand hier nog een leuke communicatie/marketing stage zoekt? :)

Hier in ieder geval de link naar de vacature! : http://rai.eu/1PO6Vt9

Als je meer wil weten kan je me altijd nog even een berichtje sturen!

c_esther

Berichten: 1235
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: overijssel

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:21

Hee Larissa, heb jij daar een meeloopstage of afstudeerstage gedaan?

larissa96
Berichten: 591
Geregistreerd: 15-11-10
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:29

c_esther schreef:
Hee Larissa, heb jij daar een meeloopstage of afstudeerstage gedaan?


Ik heb mijn meeloopstage daar gedaan voor de studie commerciële economie!

maudx7

Berichten: 185
Geregistreerd: 22-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 22:50

Dressuurstal tussenjaar gezocht

Ik ben niet echt op zoek naar een stage plaats, maar mijn topic kreeg een slotje omdat mijn vraag hier thuis hoorde, dus dan maar hier :)

Komend jaar wil ik graag een tussenjaar gaan doen tussen de paarden. In dit jaar zou ik graag rijden op een dressuurstal, bij voorkeur jonge paarden. Ik heb zelf mijn laatste pony tot het Z opgeleid en ben nu bezig met het opleiden van een 3 jarige Bordeaux.

Het liefst ga ik naar een stal binnen een straal van max 30km rondom Tilburg, omdat ik dan gewoon thuis kan blijven wonen en mijn paard thuis kan laten staan. Dit is echter geen must, maar wanneer het bedrijf buiten een straal van 30km rondom Tilburg zit moet er een mogelijkheid tot intern gaan én het meenemen van je eigen paard zijn.

Ik ben enorm gemotiveerd en leergierig, en ben zeker niet bang om mijn handen vies te maken.

Hopelijk is er iemand die een leuke dressuurstal weet waar ik een mailtje naartoe kan doen!

Anoniem

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:10

Als hier iemand een leuke plek weet, waar ik werkervaring op kan doen voor mijn studie sjd...
(deeltijd).
Ik start in september.
Heb ruime werkervaring binnen de hulpverlening, 34 jaar.
Rond de 16 uur per week,ruime omgeving Arnhem Apeldoorn.
Verder ook prima, auto aanwezig.

dmuts
Berichten: 696
Geregistreerd: 09-03-10

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:41

Stage gezocht: klinische kinder- en jeugdpsychologie.

Voor de periode van september tot maart/april ben ik op zoek naar een stage voor 2 a 3 dagen p/w.
Vereisten zijn 1 u per week begeleiding door een orthopedagoog, ontwikkelingspsycholoog of gz psycholoog, de rest begeleiding door mensen op de werkvloer.

Het liefst stageplek met jongere kinderen met ontwikkelingsproblematiek, psychiatrie, psychologenpraktijken. Ook scholen of plekken in de zorg voor mensen met een beperking zijn welkom (evenals stages gericht op orthopedagogiek, dit sluit aan)

Omgeving Gelderland/utrecht/boven in brabant (zoals den bosch). Woon zelf in omgeving Tiel ter referentie.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 21:53

Stage gezocht: het liefste combinatie lesmateriaal schrijven en marketing/communicatieplan.

Ik zoek voor komend schooljaar een nieuwe stageplek. Ik studeer educatie & kennismanagement aan Stoas Vilentum hogeschool. Ik zoek een stageplek waar ik lesmateriaal kan schrijven (richting paard of dier) met de bijbehorende docentenhandleiding. Ook moet ik voor een ander vak een marketing- en communicatieplan schrijven. Het liefst doe ik beide op 1 werkplek maar ik begrijp heel goed als dit niet mogelijk gaat zijn.

Het lijkt mij leuk om dit op een educatief paarden- of dierenbedrijf te doen, daar valt dit wel te combineren. Ik kom uit de omgeving van Utrecht, dus de uithoeken van NL zijn niet mogelijk voor mij. Iemand die iets weet?

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:32

Handig topic, wie weet levert het nog wat op :D

Stage gezocht: Communicatie en Multimedia Design

Voor september t/m januari zoek ik een stageplek binnen de branche communicatie en multimedia design (hbo). Een vacature gericht op vormgeving lijkt me erg leuk. Omgeving Friesland en eventueel Groningen. Iemand die een leuke plek weet?

_Charlot
Berichten: 1267
Geregistreerd: 19-09-13

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 12:32

Hoihoi Allemaal,

Ik ben voor komend schooljaar nog op zoek naar 1 of 2 stage adressen
Ik moet 2 blokken stage lopen van 8 weken.

Ik heb een eigen auto en zoek iets met een maximale reisafstand van een uur, ivm meerdere paarden thuis.

Eventueel intern, maar dan moeten er 2 paarden mee kunnen!

Ik zit in nijverdal (overijssel)

Ik doe de opleiding paardensport/instructeursopleiding niveau 4

Ik zoek iets op een dressuurstal of iets richting fokkerij.

Iemand die iets leuks weet?

Gracefull

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-01-07
Woonplaats: Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 16:51

_lotteeee schreef:
Hoihoi Allemaal,

Ik ben voor komend schooljaar nog op zoek naar 1 of 2 stage adressen
Ik moet 2 blokken stage lopen van 8 weken.

Ik heb een eigen auto en zoek iets met een maximale reisafstand van een uur, ivm meerdere paarden thuis.

Eventueel intern, maar dan moeten er 2 paarden mee kunnen!

Ik zit in nijverdal (overijssel)

Ik doe de opleiding paardensport/instructeursopleiding niveau 4

Ik zoek iets op een dressuurstal of iets richting fokkerij.

Iemand die iets leuks weet?

H
Misschien heeft Corien Yspeerd nog plek? Zij zit in Baak.
Stoeterij Turfhorst in Wezep is ook erg leuk!

CarolineCF
Berichten: 703
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 19:50


_Denise_

Berichten: 5610
Geregistreerd: 05-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 12:01

Stage gezocht (hbo) bij zorgprofessional waarbij de huid veel in beeld komt - september 2016
Geschikte stageplekken zijn bij een plastisch chirurg, wijkverpleegkundige, fysiotherapeut, dermatoloog, etc. De begeleider moet minimaal hbo-geschoold zijn. De stagiaire betreft een eindejaarsstudent huidtherapie (HU) die in bezit is van een premasterdiploma Klinische Gezondheidswetenschappen, ri. verplegingswetenschap (UMCU). Periode: minimaal 5, maximaal 25 dagen in september.

juliar99

Berichten: 227
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 14:20

Dringend opzoek naar een LEUKE voortplantingsstage bij geiten, schapen of varkens. (uiteraard in het voorjaar)
Liefste met mogelijkheid tot intern. Plaats maakt dan niets uit.
opleiding: Paraveterinair (niv 4)


Kleine recensie van een stageplek waar ik vorig jaar stage heb gelopen:
naam: Kinderboerderij Samzó
plaats: staphorst (overijssel)
Ik vond het een leuke stage! je krijgt stagevergoeding wat een heel groot pluspunt is. Wel is het een christelijke stichting en werk je met mannen met een beperking. Hier moet je wel mee omgaan. Zelf miste ik de gezelligheid wel een beetje als enige vrouw. Qua dieren heb je wel leuke dieren! alleen is bestaat je werk uit schoonmaken, voeren, en de mannen met een beperking helpen, dus zo heel veel doe je niet met de dieren. dagen zijn wel kort: 9 tot 4 (: