[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMANDRA

Berichten: 9824
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:58

Hes_Han schreef:
Ik zoek een meeloop stage in webdesign. ik wil mij richten op content design en zoek een leuk stage omgeving Amsterdam. Wie weet iets? Reclamebureau? mediabedrijf?


TBWA / N=5 zijn hele vette bedrijven. En als je er binnen komt dan heb je gelijk iets geweldigs op je CV staan!
Werk zelf bij TBWA momenteel, gezellige sfeer :)!

& voor de mensen die het verderop zoeken: Stage-usa.nl regelt stages voor je in Amerika, heb dit zelf ook gedaan. Het is duur, maar wel een ontzettend goede ervaring en je hebt er een leuke tijd!

Mikk_

Berichten: 1429
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 22:30

_chico_ schreef:
Ik ben voor 12 weken opzoek naar een stage in de paardensector. Het liefst niet op stal maar de kantoorkant op.. Hippozorg e.d. Vanaf september 2015 mogen we gaan beginnen


Ik heb stage gelopen op de redactie van MenSport, dit was erg leuk. Klasgenoten van mij hebben onder andere bij Vetvice, Pavo en Marshall paardenvoeders stage gedaan. Welke richting in de paarden zoek je?

CupCakes_

Berichten: 3380
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 22:36

Ik ben op zoek naar een stage in de paarden. Mag van alles zijn behalve een manege!
Het mag ook in het buitenland zijn en is voor begin september.

Ik ben er wel met lichte spoed naar op zoek! Dus wie weet een leuke stal waar ik veel kan leren als stagiaire? *\o/*

Daphx93

Berichten: 2595
Geregistreerd: 08-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 22:41

CupCakes_ schreef:
Ik ben op zoek naar een stage in de paarden. Mag van alles zijn behalve een manege!
Het mag ook in het buitenland zijn en is voor begin september.

Ik ben er wel met lichte spoed naar op zoek! Dus wie weet een leuke stal waar ik veel kan leren als stagiaire? *\o/*


Welke omgeving?

CupCakes_

Berichten: 3380
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 23:27

XmissdaphX schreef:
CupCakes_ schreef:
Ik ben op zoek naar een stage in de paarden. Mag van alles zijn behalve een manege!
Het mag ook in het buitenland zijn en is voor begin september.

Ik ben er wel met lichte spoed naar op zoek! Dus wie weet een leuke stal waar ik veel kan leren als stagiaire? *\o/*


Welke omgeving?


Omgeving Barneveld, of omgeving Goeree - Overflakkee. Als intern kan is ook prima!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 14:50

_chico_ schreef:
anne_joy schreef:
Gezocht:

Van 19 mei t/m 12 juni 2015 ben ik op zoek naar een stageplaats. Ik doe de opleiding HBO Dier- en Veehouderij, jaar 1. Deze periode moet ik 5 dagen in de week 8 uur per dag stage lopen. Het gaat om een oriëntatiestage. In april moet ik een stage lopen op een primair landbouwhuisdierenbedrijf. Waarschijnlijk ga ik op een melkveebedrijf stage lopen. Aangezien ik alle richtingen leuk vindt lijkt het mij leuk om een ander soort stage te doen dan mijn eerste stage. Bijvoorbeeld met paarden, dierentuin etc.

Het doel van de Oriëntatiestage is:
- Kennis maken met het werkveld
- Toepassen competenties in de praktijk

Het liefste in de gemeente Utrecht of Zuid-Holland, hoewel ik de mogelijkheid heb om vanaf Utrecht met de auto te komen.



Heeft er iemand een leuk idee?


Ik ben nu tweedejaars en ik heb het eerste jaar bij Biologische geitenhouderij Verhoeven (biezenmortel) en Lips Stables (van Tim Lips) stage gelopen. Beide een aanrader!


Hoe was de stage bij Lips Stables? :)[/quote]

Schopje... :+

febee

Berichten: 748
Geregistreerd: 01-02-10

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 20:26

ik ben opzoek naar een Nederlands stage bedrijf in het buitenland.
ik doe een niveau 4 opleiding in paardenhouderij en paardensport.

_Tirzaaaaaa

Berichten: 406
Geregistreerd: 31-10-11
Woonplaats: Delfzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 17:36

Ik ben opzoek naar een stage in de provincie groningen voor volgend schooljaar. Ik doe de opleiding pedagogisch werker niveau 4 leerjaar 2 maar twijfel nog of ik over ga stappen naar maatschappelijk werker. Het lijkt me leuk om ergens op een zorgboerderij of zoiets te helpen en daar de mensen te begeleiden. Het lijkt me natuurlijk helemaal super als er ook iets met paarden te doen is (denk aan spiegelpaarden of zoiets) weet jij iets leuks voor mij? Ik hoor het graag!!

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:53

Kickje!

Buck Models heeft stageplekken over voor marketing -en boekersassistent en secretarieel medewerker! Wellicht interessant voor iemand hier :) Leuk bedrijf!

https://www.facebook.com/BuckModels

Mikk_

Berichten: 1429
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 21:06

febee schreef:
ik ben opzoek naar een Nederlands stage bedrijf in het buitenland.
ik doe een niveau 4 opleiding in paardenhouderij en paardensport.


Ik ben in Polen geweest bij Jaskolka, dit was enorm gaaf!

NWDynamite
Berichten: 2563
Geregistreerd: 03-12-04

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 00:17

Hoi allemaal, ik meld me even hier om te kijken of jullie misschien iets weten. Ik zoek een stage HBO communicatie voor 5 maanden (20 weken/720 uur) vanaf begin september. Uiteraard graag in de paardenbranche. Ik woon in Almere en een half uur rijden is geen probleem, ik heb een auto tot mijn beschikking. Iemand een ideetje?

Djonah
Berichten: 434
Geregistreerd: 23-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:07

NWDynamite schreef:
Hoi allemaal, ik meld me even hier om te kijken of jullie misschien iets weten. Ik zoek een stage HBO communicatie voor 5 maanden (20 weken/720 uur) vanaf begin september. Uiteraard graag in de paardenbranche. Ik woon in Almere en een half uur rijden is geen probleem, ik heb een auto tot mijn beschikking. Iemand een ideetje?


Wat moet je in je stage doen en wat wil je leren? Misschien heb ik een optie voor je.

NWDynamite
Berichten: 2563
Geregistreerd: 03-12-04

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:23

Dankje voor je bericht Djonah. Het is beide eigenlijk heel breed, wat ik moet doen is vooral mee kunnen draaien met de professionals en wat ik wil leren is hoe het allemaal werkt in de praktijk. Het draait me meer puur om de essentie van het stagelopen omdat ik nog niet 100% zeker weet welke kant ik later op wil. Een communicatie/marketing/pr/social media stage, het kan allemaal :D Ik ben heel benieuwd wat je voor optie hebt!

Djonah
Berichten: 434
Geregistreerd: 23-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:12

NWDynamite schreef:
Dankje voor je bericht Djonah. Het is beide eigenlijk heel breed, wat ik moet doen is vooral mee kunnen draaien met de professionals en wat ik wil leren is hoe het allemaal werkt in de praktijk. Het draait me meer puur om de essentie van het stagelopen omdat ik nog niet 100% zeker weet welke kant ik later op wil. Een communicatie/marketing/pr/social media stage, het kan allemaal :D Ik ben heel benieuwd wat je voor optie hebt!


Ik heb eventueel iets in de marketing/organiseren van evenementen voor je. Via PB kan ik je meer informatie geven.

c_esther

Berichten: 1237
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: overijssel

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:34

Djonah, hebben jullie wellicht ook wel iets voor een afstudeerstage?

Djonah
Berichten: 434
Geregistreerd: 23-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:43

c_esther schreef:
Djonah, hebben jullie wellicht ook wel iets voor een afstudeerstage?


Vast wel. In principe kunnen wij iets m.b.t marketing, organiseren van evenementen e.d. Betekenen. Iedereen die geïnteresseerd is kan mij via Pb benaderen. Dit mag op hbo of mbo niveau zijn. Ik ben bang dat wij op wo niveau geen goed passend aanbod hebben.

_TB_

Berichten: 392
Geregistreerd: 04-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 16:18

Hoi,

Ik kom even binnen vallen. Ik ben op zoek naar een stage in het verlengde van mijn studie toegepaste psychologie.

Wat zoek ik?
- stage vanaf september 2015
- in totaal 720 uur
- Revalidatiecentra, ziekenhuizen, ouderenzorg, ggz-instellingen
- stageopdrachten: o.a. intakegesprek, SWAT analyse, diagnostisch verslag opmaken
- studie inhoud: o.a. adviseren, voorlichten, trainen, coachen en praktijkgericht onderzoeken
- ideaalplaatje: meelopen met psychodiagnostisch medewerkers

Mocht iemand werkzaam zijn in organisaties waar ik terecht zou kunnen, laat het me dan weten :).
Ook als je tips hebt, adressen etc. Alles is welkom!

Uiteraard heb ik zelf al veel gezocht dus dit is niet uit luiheid geplaatst, eerder uit wanhoop :+

josien_m_
Berichten: 2447
Geregistreerd: 23-11-09
Woonplaats: Haule

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 16:45


_chico_

Berichten: 272
Geregistreerd: 05-11-07
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:43

Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar een stage voor zowel binnen- als buitenland, in de paardensector ;)
De binnenland stage duurt 12 weken en buitenland 6 weken.
Hebben jullie ervaringen? Het liefst met het stagelopen in het buitenland? Welke tak van sport hebben jullie daar gezien?

Alvast bedankt voor de info!

_TB_

Berichten: 392
Geregistreerd: 04-11-08

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 10:02

Josien, ik moet eerlijk toegeven dat mijn voorkeur er niet naar uitgaat omdat ik al een nadeel heb dat ik bij het NTI studeer. Ik probeer me CV daarom te vullen met zoveel mogelijk organisaties die groter zijn en goed bekend staan. Niets ten nadele van jouw organisatie hoor! Vind het heel interessant alleen ik probeer het NTI zo goed mogelijk te compenseren. Toch bedankt en wie weet bedenk ik me nog.

josien_m_
Berichten: 2447
Geregistreerd: 23-11-09
Woonplaats: Haule

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 10:45

Is prima hoor! Doe wat voor jou goed is! dank voor je reactie, succes!

Mikk_

Berichten: 1429
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:31

_chico_ schreef:
Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar een stage voor zowel binnen- als buitenland, in de paardensector ;)
De binnenland stage duurt 12 weken en buitenland 6 weken.
Hebben jullie ervaringen? Het liefst met het stagelopen in het buitenland? Welke tak van sport hebben jullie daar gezien?

Alvast bedankt voor de info!


ik heb mijn buitenlandstage gedaan bij tinkerstoeterij Jaskolka in Polen. Voornamelijk lekker buitrnrijden qua tak. Binnenlandstage heb ik gedaan in Barneveld bij de redactie van MenSport

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 20:58

Mocht iemand een bedrijf in het buitenland weten wat vakantie gerelateerd is (vakantiehuizen, camping, hotel, hostel e.d.) hoor ik het graag. Paarden aanwezig is natuurlijk helemaal fantastisch :D.
Gaat om afstudeeronderzoek :).

Mikk_

Berichten: 1429
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 09:00

EsmeeBlom schreef:
Mocht iemand een bedrijf in het buitenland weten wat vakantie gerelateerd is (vakantiehuizen, camping, hotel, hostel e.d.) hoor ik het graag. Paarden aanwezig is natuurlijk helemaal fantastisch :D.
Gaat om afstudeeronderzoek :).


tinkerstoeterij Jaskolka, heeft b en b, vakantiehuisjes en een camping en bovenal veel paarden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:25

Gezocht:
Stageplek in de richting social work, 4 dagen per week van 1 september tot 30 juni. Omgeving Enschede.
Bij voorkeur psychiatrie, verslavingszorg.