Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)

heb er echt onwijs zin in

polopaardje schreef:Wat gaaf!! Gefeliciteerd! Ik moet in juni ergens ook een paar dagen meelopen, heb ik ook echt zin in. Heb je al eens een keer meegelopen?
@ katiavl: Ik weet niet hoe het in Belgie zit maar hier hoef je geen verpleegster te zijn als je de opleiding wil gaan doen.
veel succes iedereen
Ik ben ook nog erg blij met mijn werk, heb de opleiding in Deventer gedaan, anderhalf jaar in Arnhem gewerkt en net weer terug in Deventer ivm verhuizing. Ik vond de opleiding wel pittig, met name de bvp. Maar alles is goed gekomen en ik heb gelukkig geen verlenging van de opleiding gehad. Het ergste was het schrijven van een scriptie, hou het er maar op dat ik gewoon voor de voldoende ging
Praktijk nooit problemen gehad, maar ben dan ook meer een praktijk dan een theoriemens.
Leuk dat je aangenomen bent en alvast heel veel succes!! 
Als je vragen hebt mag je me altijd pb-en hoor, waarschijnlijk is jullie opleiding wel anders ingedeeld dan die van ons. Daar kwam ik in Arnhem nl ook achter. Moet jij de theorie in Utrecht volgen? 

(ga er vanuit dat ze daar ook groene afdeklakens hebben, maar kan net zo goed blauw zijn hoor) Ik kan me nog herinneren dat ik alle mensen op elkaar vond lijken met die muts, pak en het masker voor. Wist niet wie nou de dokter was of mijn toekomstige collega. Maar gewoon lekker gaan kijken, waarom wil je eigenlijk de opleiding doen als ik vragen mag? 
gabyfedde schreef:Volgens mij werkt de kaakchirurg die bij ons regelmatig komt implanteren ook in Deventer.
Waar komt hij dan bij jou implanteren?
het was echt zo ontzettend leuk en interessant! heb heel veel geleerd en 5 operaties gezien..
Kon je het allemaal een beetje volgen vandaag? Wat voor operaties heb je gezien? Maar mooi dat je het leuk vond!

maar hij had het wel over een tot ziens haha dusja ik weet het ook niet meerSjuulie schreef:ja nou ik weet niet zo goed of ik al toegelaten ben, dat dacht ik ook maar toen vertelde die man me dat als ik me bijvoorbeeld niet lekker voelde ofzo dat ik dan weg mocht gaan en dat dat geen invloed had op de sollicitatiemaar hij had het wel over een tot ziens haha dusja ik weet het ook niet meer
ik kon het goed volgen.. de artsen legden me veel uit voor, tijdens en na de operatie en verder mocht ik alles aan iedereen vragen dus heb daar ook flink gebruik van gemaakt..
ik heb een galblaasverwijdering meegemaakt (kijk operatie)
een stuk long dat werd verwijderd voor onderzoek (kijk operatie)
een stoma met een tumor eronder dus een stuk darm dat weggehaald moest worden
een pin in een heup die verwissels moest worden
pinnen in de elleboog die verwijderd moesten worden
allemaal erg interessant
Maar je hebt dus een leuk dagje chirurgie gezien. Niet per ongeluk tegen de steriele afdeklakens aangelopen?