Examenstunts!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Examenstunts!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 15:29

Ik had al gezocht naar topic's maar allemaal van 2006 of ouder.

Mijn vraag is of hier mensen zijn met leuke creative ideeën voor een examenstunt ik zit nu zelf in mijn examenjaar en we 'moeten'' dus een examenstunt. Nou moeten we dat niet natuurlijk maar het is bij ons op school gewoon traditie om dat te doen. Ik heb al een beetje gegoogelt maar wou eens kijken of hier nog mensen met creative ideeën zijn.

Tevens is dat natuurlijk ook een handig topic voor andere examenstudenten die opzoek zijn naar een leuke examenstunt. Knipoog

Vorig jaar bij ons op school hebben ze de docenten allemaal een vuilniszak laten aantrekken (dit diende alleen als bescherming) dan op het schoolplein de docenten tegenover mekaar aan een tafel gezet waarnaar ze geblinddoekt werden en elkaar pundig moesten geven en ik kan je vertellen dat is erg lastig om élkaar punding te geven terwijl je geblindoekt bent en het was een géweldig gezicht echt om je dood te lachen! ROFL Dat was een erg geslaagde stunt. Knipoog

Het jaar daarvoor hadden ze eieren op mensen gegooit maar die was niet leuk ben je de rest van de dag vies en het doet pijn. Dus examenstunts van ga de leerlingen nat spuiten met supersoocers of iets dergelijks daar doen we niet aan, dat vind ik persoonlijk ook niet echt leuk.

Nou kom maar op met al die leuke examenstunts! Haha!

Wartertje

Re: Examenstunts!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:03

Laat ze bv nagelpoeppe, zo met een nagel in een flesje Haha! Of maak een filmpje, en maak Prison break ofzo na. Laat de leerkrachten een parcours lopen of laat ze zich zo belachelijk mogelijk verkleden of weet ik veel wat Duivel

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:45

Bij ons hadden ze vorig jaar de hele school omgetovert tot een camping Nagelbijten / Gniffelen
Buiten stonden stoeltjes en een kampvuur, daar zaten die exame mensen ook. Midden in de school tentjes neer gezet, camping smoking aan. En verder hadden ze in heel de school eieren verstopt Scheve mond dat stonk wel na een week omdat niet alle eieren gevonden werden

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:56

wij doen volgens mij dit jaar niet zoveel, heb iig niks erover gehoord. de jaren daarvoor hadden ze wel alle heken dichtgemaakt met rood wit lint dat je er niet in kon met je fiets, ze gooide eieren, en tot nu toe elk jaar de leerlingen nat gespoten Vork

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 20:19

Bij ons is een keer de school ingepakt met wc papier Vork
Een andere school hier in de buurt was helemaal geplastict.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 20:23

Ze hadden een keer rauw vlees opgehangen Scheve mond

Ik zat in de examencommisie, wij deden karoake met verkleedde leerkrachten en daarna een zeepbaan. Vork

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 21:07

Bij ons willen ze dit jaar:
Hele grote hooibalen voor de ingang van de school zetten zodat je er niet meer in kan.
Grote kettingsloten aan de hekken hangen.
Melkpoeder van de leraren vervangen door laxeermiddel. Vork

Voor de rest weet ik niet wat ze van plan zijn.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 21:12

Wij willen dit jaar waarschijnlijk een nacht in de school gaan slapen als dat mag, en dan snachts de hele school verbouwen Haha!

Ik denk eigenlijk niet dat het mag, maar dat was het idee.. Nagelbijten / Gniffelen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 21:18

Ik heb op internet iets gelezen van levend schaken met geblindoekte docenten. Op een groot zeil met (hoe logisch) wit zwarte hokjes. Docenten blinddoeken en de 'geslagen' docenten moeten aan de zijkant op de grond gaan liggen. dus buiten op het schoolplein als het weer meezit Knipoog (anders wel in de aula)

deze vond ik dus wel grappig

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 22:42

Ze hebben het bij ons verboden. Great. Clown

Vorig jaar; schoolrevolutie. Alle leraren ontvoerd, allemaal spandoeken en van die hippies. Echt geweldig. Haha!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 22:57

Bij ons is het dus ook verboden, in ruil daarvoor mogen we of gaan skiën of naar Walibi.
Ach ja. Huilen van het lachen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 23:29

wij gaan al naar de efteling toe en mogen gewoon een examenstunt. Onze mentor komt dan nog wel even informeren wat we precies doen. We hebben wel eens gehad dat ze op het dak zijn geweest en er lekker waren en dat kosten nog even wat (iets van 12000 euro meen ik dat gezegt is) en de juffrouw zei van opzich zijn we daar redelijk makkelijk in zolang er niks kapot word gemaakt ofzo

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 23:49

wij moeten dit jaar ook een examenstunt houden..
vorig jaar moesten leraaren in rare pakken gaan worstelen en sport acctiviteiten doen..heel saai.
op mijn vorige school gingen ze met waterballonen gooien.
ik heb geen idee wat ze dit jaar willen doen, ik bemoei me er niet zo mee haha.

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 16:33

bij ons is het afgeschaft.. Omdat ek jaar weer een zooitje was, iedereen werd natgespoten enzo. Weet nieteens wat nou de precieze reden is dat ze het niet meer doen op school.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 17:01

Ja, van de ene kant best jammer. Maar goed; ik kan het me wel voorstellen. Hun zitten met de zooi. Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 17:36

Bij ons hebben ze een keer de lerarenkamer in een peuterspeelzaal veranderd. Haha! En alle sleutels hangen op een groot bord en de leraren pakken dan hun eigen sleutels 's ochtends, maar die waren alleen verwisseld. Haha! Ook hebben we een keer een zeethema gehad (boot in de aula Sigaar ).
Wij moeten volgend jaar. *LOL*

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:00

Bij ons hadden ze op t grasveld een zwembad opgezet en een tent en zijn een nachtje blijven kamperen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:26

femkjuh schreef:
bij ons is het afgeschaft.. Omdat ek jaar weer een zooitje was, iedereen werd natgespoten enzo. Weet nieteens wat nou de precieze reden is dat ze het niet meer doen op school.

Hahaha, maar een jaar of 2 geleden was het ook wel heel erg. Je kon niet eens het schoolplein af omdat er met allemaal eieren enzo werd gegooit. Nagelbijten / Gniffelen

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:37

ik heb er bij ons op school eigenlijk nooit iets van gemerkt Nagelbijten / Gniffelen
volgens mij doen we daar niet aan!

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:45

Bij ons op school hadden ze 2 jaar geleden ofzo zo'n soort nepstier ingehuurd, die dan rondjes ging draaien en bokken etc. en dan val je op een luchtkussen. Was ook een leuk gezicht, kon je per klas een leraar opgeven die dan moest. Lachen

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:44

--> STW

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 14:55

bij ons gingen ze allemaal in leger, hadden om het sportveld een heel ding gemakt, net over zandbak, zwembad laten komen, jutte zakken met zand gevuld en de leraren laten buffelen Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 14:57

Marly_ schreef:
Bij ons willen ze dit jaar:
Hele grote hooibalen voor de ingang van de school zetten zodat je er niet meer in kan.
Grote kettingsloten aan de hekken hangen.
Melkpoeder van de leraren vervangen door laxeermiddel. Vork

Voor de rest weet ik niet wat ze van plan zijn.

niet leuk

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:45

Bij ons was het ook afgeschaft Ja
Was namelijk een x een stoel op een leerling gekomen. Die haden ze op de kast gelegt en hij wilde de kast opmaken. Die kon dus ook met ambulance naar het ziekenhuis.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:12

vorig jaar hadden wij wel een leuke al zeg ik het zelf Tong uitsteken
6 uur 's ochtends de leraren die in franeker en omgeving woonden wakker gemaakt Tong uitsteken
Mee naar school , daar ontbijten.
Awards uitreiken, slechtse, beste leraar etc Tong uitsteken
daarna 6 kamp voor de leraren, echt ge-wel-dig
heb er nog wel foto's van
je lacht je slap ROFL