Ik zit in 6 vwo en ben met mijn profielwerkstuk bezig.
De deelvragen heb ik al, maar een overkoepelende hoofdvraag is vrij lastig. Ik ben al zolang met dit onderwerp bezig, dat het me door elkaar loopt en ik kan wel de hoofdoorzaak(en) eruit pikken maar een hoofdvraag, phoe..
Iemand inspiratie? Ik vraag jullie geen complete hoofdvraag voor mij te verzinnen (alhoewel dat wel relaxt zou zijn haha
) maar gewoon jullie idee van 'n hoofdvraag die hierbij past na de deelvragen gelezen te hebben.Het onderwerp/titel: Toerismeontwikkeling in Griekenland
Deelvraag 1: Wat zijn de toeristengebieden, -plaatsen in Griekenland en wat zijn hun geografische kenmerken?
Deelvraag 2: Welke soorten toerisme bestaan er, en welk(e) soort(en) komen voor in Griekenland?
Deelvraag 3: Hoe is toerisme in Griekenland ontstaan en hoe heeft het zich ontwikkelt?
Deelvraag 4: Wat zijn de economische, sociale en ecologische gevolgen op lokale schaal van toerisme voor Griekenland?
Deelvraag 5: Wat is de concurrentiepositie van Griekenland op het gebied van toerisme en hoe wil de Griekse overheid deze verbeteren?
Alvast bedankt
En dat ontwikkeld overal haast voor staat, nu je het zegt ja..