ok hier is het niet op de spelfoutten letten ik was een beetje pissig
ik heb 3 jaar BBL paardenhouderij gedaan en nou je word behandeld nou ja als vuil!
onze klas begon met meer als 40 leerlingen mmaar goed er vallen altijd mensen af natuurlijk maar in het 3de jaar zaten we nog met 7 man OPVALLEND?
neej totaal niet voor ons
er vielen ontzettend veel lessen uit (natuurlijk met veel ontkenning van leraen) maar goed ze waren er niet
toetsen? kreeg je op de dag vaak te horen of een week van te voren en dan wisten de leraren de week erna niet meer dat ze het op hadden gegeven en dus ook de toets niet klaar hadden
we hadden 1 uur op de dag praktijk maar dat viel meestal ook uit
en wat hebben we geleerd van de praktijk in die 3 jaar?
-badages aan doen
-een paard poetsen
-monsteren (ok nog bruikbaar)
-longeren (3 jaar lang)
en dat was het. 4 dingen over 3 jaar! beetje onbegrijpelijk
ook als we er naar vroegen om iets anders te doen werd er niet op gereageerd!
vaak was het ook zo dat we 3 uur op een uurtje moeten wachten en dat we dat dus niet deden omdat er veel mensen van ver weg kwamen en dus naar huis gingen
vervolgens kwamen we alleen met de toets en haalde we het gewoon! (opvallend?)
ook met de gewone toetsen werden gewoon redelijke punten gehaald
maar ook vaak was het zo dat je ineens een herkansing had voor een toets die je wel had gehaald
of ineens een punt had voor een toets die je nog niet had gemaakt!
maar het ergste komt nog!
ik heb dus 3 jaar deurne gedaan niets anders gedaan als kosten betaald voor excusies en computter beschikbaarheid enzo,..... viel dus tegen ik heb in 3 jaar geen EEN excursie gehad en de computters waren zelden vrij en werkte vaak niet goed!