Studentenwedstrijd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Aise_

Berichten: 529
Geregistreerd: 02-06-05
Woonplaats: Waddinxveen & Renesse

Studentenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 21:10

Hallo allemaal!

Ik heb wel eens gehoord dat er wedstrijden of ritten worden georganiseerd speciaal voor studenten.
Daarbij maakt het niet uit welke opleiding je doet of uit welke stad je komt.
Nu ben ik benieuwd waar en wanneer deze wedstrijden worden georganiseerd.
En of het inderdaad zo vrijblijvend is. (hoef je geen lid te zijn van een vereniging?)

Heeft iemand wel eens zo'n wedstrijd meegemaakt of weet iemand waar dit georganiseerd wordt?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Studentenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:23


_Aise_

Berichten: 529
Geregistreerd: 02-06-05
Woonplaats: Waddinxveen & Renesse

Re: Studentenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 21:49

Ja, daar heb ik ook op gekeken (ook bij het reglement), maar ik kan daar niet op vinden of je lid moet zijn van een studentenvereniging.
(ik zag dat er in Leiden een vereniging is, maar die site is al een tijdje buiten werking en in het boekje van verenigingen stond die er ook niet bij)
Ook niet of je al een startkaart moet hebben als je mee wil doen.
Misschien kan jij me dat vertellen?

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Studentenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:57

Studentenruiters is iets heel anders, dus startkaarten hebben er niets mee te maken. Je moet wel lid zijn van een studenten-rijvereniging, op de pagina met 'lidverenigingen' staan de contactadressen. Overigens kost dit hooguit een paar tientjes.

Je weet overigens dat je rijdt op manegepaarden, en niet op je eigen paard, bij dit soort wedstrijden?

_Aise_

Berichten: 529
Geregistreerd: 02-06-05
Woonplaats: Waddinxveen & Renesse

Re: Studentenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 22:03

Ja, dat had ik begrepen.
Dat vond ik juist zo orrigineel eraan!
En heel eerlijk natuurlijk!
Ik heb ook geen startkaart, vandaar dat ik me afvroeg of ik die aan moest vragen als je mee wilt doen, maar dat hoeft dus niet Lachen

De site van Leiden bij Lidverenigingen doet het niet, maar ik ga dan inderdaad 1 van die mailadressen proberen.

In ieder geval hartstikke bedankt voor je informatie.
Het lijkt me wel de moeite waard om eens uit te zoeken en te proberen.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Studentenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 22:04

Ja, hier ook een studentenruiter Haha!
Is echt keileuk Lachen Je moet wel lid worden van een studentenrijvereniging maar daar stellen ze vaak niet heel erg veel verplicht (maar wel zeer sterk aangeraden!) en kost niet zo heel erg veel (25 euro bij ons in Maastricht per jaar).
Volgend weekend zitten we weer in Amsterdam Hyper!

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Re: Studentenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 23:55

Je kunt lid worden van een lokale studentenrijvereniging in je eigen studiestad. In Leiden is dat LSCV, maar dat is geloof ik een ondervereniging van Minerva. Als je dat niet wil, kun je ook lid worden van de Nationale Studenten Rijvereniging HOP of direct lid worden van de studentenruiters (SNS). De laatste twee opties zijn zeker niet duur!

Ik vind van mezelf dat ik niet meer mag gaan (ik werd al de SNS-oma genoemd), maar ik heb het altijd ontzettend naar mijn zin gehad daar!