Problemen met het examenvak M&O

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Problemen met het examenvak M&O

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 18:31

ik had een 7 voor mijn po (praktische oprdacht) Haha! dus dat houdt mijn punt mooi op gemiddelde Pling das mooi voor het examen

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Re: Problemen met het examenvak M&O

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 14:30

noukske schreef:
Hallo studerende bokkers Knipoog

Ik heb zelf dit jaar enorm veel problemen gehad met het vak M&O.
In mijn M&O klas ligt het gemiddelde op ( geloof ik ) 4,01.
Het geeft dus aan dat erg veel mensen bij ons er veel problemen mee hebben. Het is niet zo dat we geen fl*kker doen, want over het algemeen werken we er hard voor.

Nu vroeg ik me af of er meerdere mensen zijn die dit vak in hun pakket hebben, er examen in doen, en die er problemen mee hebben?
Zo ja, waar ligt dit volgens jullie aan?

Ik weet het echt niet meer, leer me echt helemaal kapot ervoor, maar de resultaten blijven uit terwijl ik er volgend jaar examen in heb


Ja ik heb er enorm veel problemen mee, maar ik doe nog geen eindexamen Knipoog Ik zit nu in 4 havo maar hoor wel van verschillende mensen dat het niet makkelijk is! Welk boek hebben jullie?

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Problemen met het examenvak M&O

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 14:34

wij hebben boek: in balans.

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Re: Problemen met het examenvak M&O

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 17:04

wij hebben allemaal verschillende boekjes; De Vereniging, Eenmanszaak 1&2, De stichting, Firma, Naamloze vennootschap (de laatste vind ik echt pittig....)

noukske

Berichten: 797
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Problemen met het examenvak M&O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 16:05

Wij hebben ook in balans.
Pittig boekje, even pittig tempo ( doen gemiddeld 4 lessen over een hoofdstuk! )

MarteniqueJarig
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Re: Problemen met het examenvak M&O

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 23:02

Ik heb ook M&O op vwo. Doe ook dit jaar er examen in, maar sta een 9,1. IK doe vrijwel niks voor dit vak lees de hoofdstukken door voor het tenatmen, formules in rekenmachine. Tijdens tentamen is het vooral lekekr rekenen, en daar noet ik het van hebben(NT-er).
Bij ons is het wel duidelijk dat mensen met veel inzicht de N-ers het beter doen dan de M-ers. Er zijn ook sereius mensen die onvoldoende staan. Dus het si ook weer niet zo dat het niveau triest is.

Ik denk wel dat het er mee te maken heeft welk profiel je hebt. Vooral de meeste Cm-ers hebben vaak absoluut geen wiskudne knobbel en ik vind dat je voor M&O snel duidelijk moet kunnen maken wat belangrijk en wat niet is uit het verhaaltje en dan dus de JUISTE getallen invullen in de formules. Bij mij in de klas zijn er trouwens geen CM-ers die zijn allemaal al gestopt vorig jaar. De mensen die echt laag halen zijn de mensen die ook wiskund enet 5/5,5 kunnen houden.

ALs je speciefieke vragen hebt mag je me altijd pben

oh weet uit me hoofd niet hoe de methode heet, 2 grote dikke zware boeken in totaal 29 hoofdstukken, en dan tekstboek opdrachten boek, achterin opdrachten boek staan de antwoorden van de meerkeuzevragen en de sterretjes opgave, kan ook niet kijken welke methode, want boek ligt in me kluisje op school...